۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۰۵
کد خبر: 82924833
T T
۰ نفر
ديدار با تيم هاي قدرتمند پرسپوليس و استقلال دشوار است

دوحه – ايرنا – مسئولين دو باشگاه السد و الدحيل قطر در گفت وگو با رسانه هاي اين كشور ضمن قدرتمند توصيف كردن تيم هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس ايران ديدار با اين دو تيم در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا را دشوار ارزيابي كردند.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا ، «اسماعيل احمد» مدير تيم الدحيل، ديدار با تيم هاي ايراني در يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا را فرصت خوبي براي نمايندگان قطر براي رسيدن به بازيهاي نيمه نهايي دانست و گفت : شخصا اميدوارم تيم هاي السد و الدحيل در نيمه نهايي با يكديگر ديدار كنند تا حضور يك تيم قطري در بازي نهايي قطعي شود.
مدير تيم الدحيل افزود : با توجه به اين كه بازي اول ما در مقابل تيم پرسپوليس در دوحه و بازي دوم در تهران خواهد بود، ماموريت سختي بر عهده داريم .
احمد گفت : وجود بازيكنان خبره امكان بازي و كسب پيروزي در هر مكاني را به تيم الدحيل داده است ضمن اينكه تيم الدحيل در تمامي بازيهاي مرحله مقدماتي و بازيهاي بعد از آن را با كسب نتيجه خوب پشت سر گذاشته است .
وي در عين حال تاكيد كرد : بازيهاي اين مرحله به هيچ وچه آسان نيست و ما به قدرت تيم هاي ايران آگاه هستيم .
«محمد غلام البلوشي» ، مدير باشگاه السد هم به روزنامه الرايه ، گفت : رويارويي با تيم هاي ايراني، بزرگ ترين فرصت را در اختيار تيم هاي قطري براي حضور در جمع چهار تيم مرحله نهايي ليگ قهرمانان قرار داده است .
وي افزود : نتيجه قرعه براي السد بسيار خوب بود زيرا ما مجبور به بازي در مقابل الدحيل نيستيم و اين فرصت وجود دارد كه به همراه الدحيل به مرحله نيمه نهايي صعود كنيم.
البلوشي با بيان اين كه همه تيم هايي كه به اين مرحله صعود كرده اند بسيار قوي و خوب هستند، تاكيد كرد: تيم هاي ايراني قوي هستند به ويژه زماني كه ميزبان باشد با اين وجود اميدوارم تيم السد در كسب نتيجه نهايي موفق باشد تا به مرحله نيمه نهايي صعود كند.
وي ابراز اميدواري كرد كه تجربه قهرماني تيم السد در سال 2011 ميلادي تكرار شود.
«محمد بشير السليطي » هماهنگ كننده امور رسانه اي باشگاه الدحيل هم به سرويس ورزشي روزنامه الشرق ، گفت : نگراني از بازي در مقابل تيم پرسپوليس در ورزشگاه ازادي تهران نداريم به تيم خود اميد داريم و مي بايست كار را در بازي رفت كه در ورزشگاه عبدالله بن خليفه برگزار مي شود يكسره كنيم .
السليطي گفت : با توجه به پيروزهاي اخير تيم در به دست آوردن جام هاي مختلف اميد داريم كه جام قهرماني باشگاههاي آسيا را هم به كلكسيون افتخارات خود اضافه كنيم .
وي اظهار داشت : قرعه كشي يك مسير جديدي در مقابل تيم هاي قطري باز كرده و آن اين است كه احتمال صعود دو تيم از قطر به مرحله نيمه نهايي وجود دارد تا يك بار ديگر سابقه پيروزي در سال 2011 براي يك تيم قطري تكرار شود.
«عبدالله البريك» مدير باشگاه السد هم كه تيمش در اين مرحله با تيم استقلال ايران ديدار خواهد كرد ، اظهار داشت : به نظرم قرعه كشي متعادل بود . تيم استقلال ايران را خوب مي شناسيم . همه تيم هايي مرحله يك چهارم نهايي قوي هستند .
وي افزود : السد آمادگي كامل براي رويارويي با تيم استقلال را دارد . با ديدار مقابل تيم هاي ايراني غريبه نيستيم . البت همه تيم هاي براي كسب نتيجه آمده اند ما هم براي شركت در اين مسابقه بزرگ آماده ايم .
ديدار تيم هاي السد و الدحيل در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان با تيم هاي استقلال و پرسپوليس ايران شهريور ماه آتي برگزار مي شود ، هر تيمي كه موفق به كسب نتيجه در مجموع دو بازي رفت و برگشت، شود جواز حضور در مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها را كه با حضور دو تيم از شرق آسيا برگزار مي شود ، به دست خواهد آورد.
الدحيل در مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان آسيا در گروه دوم با تيم هاي ذوب آهن ايران ، لوكوموتيو تاشكند والوحده امارات همگروه بود كه تمامي بازيهاي خود در اين مرحله را با پيروزي پشست سرگذاشت.
اين تيم در فصل گذشته در ليگ ستارگان قطر بدون باخت بر سكوي قهرماني ايستاد و همچنين موفق شد در رقابت هاي جام قطر و جام امير به عنوان قهرماني دست يابد.
«جمال بلماضي» مربي دو مليتي فرانسوي – الجزايري اين تيم هم امسال به عنوان بهترين مربي انتخاب شد ضمن اينكه يوسف العربي مهاجم اين تيم توانست با 26 گل زده عنوان آقاي گل ليگ قطر را به دست آورد.
«يوسف المساكني » ديگر بازيكن الدحيل هم عنوان بهترين بازيكن فصل گذشته فوتبال قطر را كسب كرد.
تيم السد ديگر تيم قطري است كه درليگ ستارگان قطر به مقام نايب قهرماني رسيد. اين تيم در مرحله مقدماتي و در گروه سوم با تيم هاي پرسپوليس ، نسف قرشي و الوصل امارات همگروه بود كه بعد از پرسپوليس 13 امتيازي با كسب 12 امتياز به مرحله بعد صعود كرد.
شبس **خاورم**1508 **1917
۰ نفر