۳ خرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۳۸
کد خبر: 82925201
T T
۰ نفر
سقوط كاميون به رودخانه در سنندج يك كشته بر جا گذاشت

سنندج - ايرنا - مديركل مديريت بحران استانداري كردستان گفت: در پي سقوط يك دستگاه كاميون به رودخانه مشرف به سد قشلاق سنندج موجب مرگ يكي از سرنشينان اين خودرو شد.

آرتيكاس اقبال شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين حادثه در 16 كيلومتري سنندج و در جاده سنندج – ديواندره روي داد و يكي از سرنشينان كاميون نيز پيش از سقوط به رودخانه از آن خارج شده كه دچار مصدوميت شد.
وي اظهار داشت: يكي از سرنشينان كه گمان مي رود راننده خودرو باشد ظاهرا نتوانسته از داخل كاميون در هنگام سقوط خارج شود و به همين خاطر به علت خفگي در رودخانه جان خود را از دست داده است.
به گزارش ايرنا، عصر پنجشنبه اخباري در فضاي مجازي منتشر شد مبني بر اينكه يك دستگاه تانكر حامل سوخت در رودخانه مشرف به سد قشلاق سقوط كرده و موجب آلودگي آب شده است كه مديركل بحران استانداري كردستان اين خبر را تكذيب و تاكيد كرد تنها حادثه رخ داده در اين جاده فقط سقوط كاميون باربري بوده است.
عبور تانكرهاي حامل مواد شيميايي از مسير سنندج - ديواندره به دليل اينكه اين جاده از كنار سد قشلاق عبور مي كند ممنوع است و تنها تانكرهاي سوخت رسان اجازه عبور از آن را دارند.
بر اساس اعلام پليس راه كردستان از ابتداي فروردين امسال تا پايان ارديبهشت 11 تصادف و واژگوني خودرو در جاده هاي اين استان رخ داده كه در اين حوادث 22 نفر جان خود را از دست دادند.
طول شبكه راه هاي استان هفت هزار و 834 كيلومتر است كه اين ميزان شامل 6 هزار كيلومتر راه روستايي، ٢٢٦ كيلومتر بزرگراه، ٣٠٨ كيلومتر راه اصلي و يك هزار و ٣٠٠ كيلومتر راه فرعي است.
رئيس پليس راه كردستان پيشتر گفته بود، 49 درصد از مجموع تصادفات رانندگي برون شهري در جاده هاي ارتباطي اين استان در سال 96 به علت عدم توانايي راننده در كنترل خودرو بوده است.
6108/9102