۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۰۳
کد خبر: 82925472
T T
۰ نفر
سران استكبار و ايادي كفر قابل اعتماد نيستند

اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي با اشاره به خروج آمريكا از برجام، گفت: سران استكبار و ايادي كفر قابل اعتماد نيستند زيرا مردانگي و صداقت نمي دانند و خيانت در وجود آنان ريشه دوانده است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اروميه افزود: مسوولان كشور بايد به پشتوانه مردم و رهبري با قدرت و صلابت در مقابل ياوه گويان ايستادگي كنند.
وي بيان كرد: فرد مسلمان براي 2 بار از يك محل گزيده نمي شود و مسوولان ما هم نبايد به همدستان استكبار اعتماد كنند زيرا اين افراد راستي و صداقت نمي دانند.
وي ادامه داد: طبق فرمايش مقام معظم رهبري براي ادامه اين قرارداد با كشورهاي اروپايي نيز بايد تضمين هاي واقعي گرفته شود زيرا اين كشورها هم قابل اعتماد نيستند.
وي با تاكيد بر اينكه مشكل اصلي مردم اقتصادي است، گفت: دولت مردان بايد صحنه را براي حضور مردم باز كنند زيرا با اتحاد مردم و مسوولان بسياري از مشكلات جامعه حل مي شود.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي بيان كرد: اگر مسوولان و مردم با اتحاد به وظايف خود به درستي عمل كنند، در اين صورت خداوند متعال پشتيبان اين مردم و اين نظام خواهد بود.
وي ادامه داد: ماه رمضان فرصتي براي تقويت عبوديت و بندگي خداوند متعال است و مسوولان ما بايد از اين فرصت نهايت بهره را ببرند و بدانند مسوولي كه اهل نماز و عبادت نباشد، نمي تواند به درستي خدمت كند.
وي با اشاره به حضور پر شور مردم در آيين تشييع حجت الاسلام حسني، گفت: اين حضور نشان از اتحاد و يكپارچگي مردم بود و بنده به نوبه خود از اين حضور پر شور تشكر و قدرداني مي كنم.
به گزارش ايرنا نماز جمعه اين هفته اروميه به امامت حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي و با حضور پرشور مردم در مصلاي امام خميني (ره) اين شهرستان برگزار شد؛ در آيين نماز جمعه اين هفته اروميه علاوه بر فضاي داخلي مصلي، محوطه روباز آن نيز با حضور نمازگزاران پر شده بود.
8135/3072