۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۷
کد خبر: 82931158
T T
۰ نفر
بودجه هاي پژوهشي بايد در قالب برنامه ها اختصاص يابد

اصفهان - ايرنا - استانداراصفهان گفت: اولويت هاي پژوهشي استان بايد شناسايي و بودجه هاي اين بخش در قالب برنامه و اولويت ها اختصاص يابد.

روابط عمومي استانداري اصفهان روز پنجشنبه به نقل از محسن مهرعليزاده افزود: پژوهش ها مي تواند در خصوص پساب و استفاده بهينه از آب و محيط زيست، توسعه استان و طرح هاي بزرگ موجود در اصفهان بعنوان يكي از اولويت ها مطرح باشد.
وي در جلسه كارگروه تخصصي آموزش، پژوهش، فناوري و نوآوري استان اصفهان با تاكيد بر اينكه طرح هاي پژوهشي بايد به اجرا منجر شود، افزود: با فعال كردن كارگروه تخصصي بايد جهت دهي كلي و دقيق به امور تحقيقاتي و آموزشي استان داده شود و اين كارگروه چارچوب ها را مشخص و راهكارها را تعيين كند.
در ابتداي اين جلسه گزارش عملكرد كارگروه در سالهاي 95 و 96 و اعتبارات سال 96 بررسي شد.
تدوين و به روز رساني سند آمايش علم و فنآوري استاني، برنامه ريزي در جهت استقرار و اصلاح نظام نوآوري منطقه در استان، تدوين برنامه هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلندمدت آموزش، پژوهش، فنآوري و نوآوري استان بر اساس سند آمايش مصوب، تعيين اولويت هاي تحقيقاتي و فنآوري استان بر مبناي شناسايي نيازها، توانايي ها و مزيت هاي استاني، تدوين برنامه هاي حمايت از توسعه و ارتقاي مراكز رشد، پار كهاي علم و فنآوري و شهرك هاي فنآوري وشركت هاي دانش بنيان از وظايف كارگروه تخصصي آموزش، پژوهش، فناوري و نوآوري استان اصفهان بشمار مي رود.
6994/ 6022