۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۲۶
کد خبر: 82932725
T T
۰ نفر
روز جهانی قدس باید با شكوه برگزار شود

یزد - ایرنا - امام جمعه مهریز گفت: روز جهانی قدس امسال به خاطر تحولاتی كه در منطقه و در بیت المقدس و جهان اسلام اتفاق افتاده از اهمیت زیادی نسبت به سال های گذشته برخوردار است و باید خیلی پر صلابت تر از سال های قبل برگزار شود.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز شنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان با اشاره به سخنان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در رابطه با روز قدس، افزود: روز قدس روز اعلام تنفر به جنایت های بی حد و حصر غاصبان رژیم صهیونیستی است و باید خیلی پرشور و با حضور همگان برگزار شود.
وی ادامه داد: روز جهانی قدس امسال به خاطر انتقال سفارت آمریكا به بیت المقدس و شكست داعش در عراق و سوریه از چنان اهمیتی برخوردار است كه باید مردم و مسوولان بسیار گسترده در آن مشاركت كنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز تاكید كرد: حضور گسترده مردم و جوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محكمی بر دهان آمریكا ، اروپا و رژیم جعلی و كودك كش صهیونیستی است .
محی الدینی یادآور شد: باید با برنامه های فرهنگی و بصیرتی مردم و جوانان را در جریان جنایت های گسترده اسرائیل غاصب و حامیان او به خصوص آمریكا و برخی كشورهای اسلامی قرار داد.
وی اظهار كرد: روز جهانی قدس امسال متفاوت تر از سال های گذشته است و این تفاوت ها می تواند نقطه عطفی در آینده تحولات پیش رو برای مردم مظلوم فلسطین باشد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان ( 18 خرداد ماه 1397 ) در 10 محل در سطح شهرستان مهریز برگزار می شود.
مركز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 كیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/