۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۶
کد خبر: 82935981
T T
۰ نفر
محدويت هاي ترافيكي روز قدس در خراسان شمالي اعلام شد

بجنورد-ايرنا- رئيس پليس راهنمايي و رانندگي خراسان شمالي از اعمال محدوديت هاي ترافيكي در معابر شهري استان به مناسبت برگزاري راهپيمايي روز قدس خبر داد.

سرهنگ رحمان اسپيدكار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: محدوديت هاي ترافيكي در معابر شهري بجنورد از ساعت هشت و در ساير شهرهاي استان از ساعت 9 فردا اعمال مي شود و تا پايان مراسم راهپيمايي ادامه دارد.
وي تصريح كرد: همزمان با روز قدس و به منظور تامين و ارتقاي سفرهاي درون شهري و تامين امنيت راهپيمايان، ترافيك خودروها در مركز استان در خيابان طالقاني از ميدان شهيد تا ميدان بازرگاني و نيز ميدان بازرگاني تا مصلي ممنوع است.
سرهنگ اسپيدكار خاطر نشان كرد: در شيروان تردد خودروها در خيابان امام خميني و خيابان امام رضا(ع) حد فاصل تقاطع دفاع مقدس تا ميدان شهدا ممنوع است و اين ممنوعيت در اسفراين در خيابان وليعصر حدفاصل مجتمع بسيج تا ميدان امام خميني اعمال مي شود.
وي گفت: در آشخانه نيز محدوديت ترافيكي در خيابان بهشتي، خيابان امام خميني حدفاصل چهار راه شهرداري تا ميدان امام خميني برقرار مي شود و در فاروج تردد خودروها از خيابان طالقاني تا تقاطع رضوي ممنوع است.
وي اظهار داشت: در جاجرم تردد خودروها در خيابان شهيد بهشتي، بولوار مطهري، بولوار معلم، خيابان باهنر تا مسير ميدان امام خميني ممنوع و در گرمه ممنوعيت ترددها در ميدان ارشاد تا تقاطع مركزي اعمال مي شود.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي خراسان شمالي گفت: در شهر راز، محدوديت ترافيكي در خيابان شهيد رجايي، حدفاصل ميدان معلم تا مسجد جامع اعمال خواهد شد.
7185/6042