۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۱۰
کد خبر: 82936365
T T
۰ نفر

فرماندار ری: روز قدس، مظهر وحدت ملت است

۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۱۰
کد خبر: 82936365
فرماندار ری: روز قدس، مظهر وحدت ملت است

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، این روز را مظهر وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی بیان كرد.

هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: قدس متعلق به مسلمانان است و بزرگداشت این روز جهانی تلاش درجهت دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی محسوب می شود.
وی ادامه داد: لازم است برای دفاع از حقوق اعتقادی و ارزشی مردم فلسطین در آخرین جمعه از ماه مبارك رمضان به ندای امام راحل (ره) لبیك گفته و در راهپیمایی روز قدس شركت كنیم.
وی است كه امسال مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس كه یادگار ارزشمند امام راحل در حمایت از انتفاضه ملت فلسیطن و محكوم كردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل می باشد، حضوری پرشور خواهند داشت.
جمالی پور با دعوت از عموم مردم شهرستان ری برای شركت در راهپیمایی روز قدس گفت: مساله فلسطین، مساله كل امت اسلامی است زیرا آزادی سرزمین های اشغالی بویژه قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمانان امری ضروری است.
وی با اشاره به اقدام مشترك آمریكا و رژیم غاصب اسرائیل در انتقال سفارت آمریكا به بیت المقدس افزود: این اقدام سبب جریحه دار شدن عقاید و احساسات مسلمانان شد و امروز چشم آمریكا و اسرائیل و كشورهای حامی آنان به ملت ایران است تا میزان حضور آنان را در راهپیمایی روز قدس مشاهده نمایند.
وی افزود: چندی بیش رژیم غاصب صهیونیستی در جریان انتقال سفارت آمریكا به بیت المقدس كه با اعتراض مردم مظلوم فلسطین همراه بود، دهها نفر از مردم این سرزمین را به شهادت رساند و چند صد نفر دیگر را نیز رخمی كرد.
وی اضافه كرد: شرایط امروز فلسطین و درد و رنج مردم آن، مشاركت پرشورتر، متحد و در صفوف به هم فشرده امت اسلامی بویژه ملت ایران و اقوام و مذاهب مختلف ساكن در آن در راهپیمایی روز قدس امسال را ضروری كرده است.
فرماندار ری افزود: بر اساس این تكلیف دینی، هر فرد مسلمان باید داوطلبانه و خودجوش در راهپیمایی روز قدس كه دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مهمتر از آن دفاع از بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان است، شركت نماید.
وی، راهپیمایی روز قدس را نماد بیداری اسلامی دانست و اضافه كرد: حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی جهان اسلام در راهپیمایی روز قدس، حاوی یك پیام مهم برای دشمنان اسلام كه سودای نابودی اسلام را در سر دارند، است تا بفهمند كه امت اسلام بیدار است و اجازه تحقق اهداف شوم شان را نمی دهد.
به گزارش ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس به ابتكار امام راحل(ره) در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می شود.
این راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه 18 خردادماه از ساعت 10:30 دقیقه صبح از سه راه ورامین تا میدان عبدالعظیم (ع) شهرری برگزار می شود.
6003
۰ نفر