۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۱۳
کد خبر: 82936807
T T
۰ نفر
راهپيمايي روز قدس به آزادي فلسطين مي انجامد

قم - ايرنا - فرمانده انتظامي استان قم گفت: راهپيمايي روز قدس يك حركت آرماني و اعتقادي است كه در نهايت منجر به آزادي فلسطين مي شود.

به گزارش ايرنا، سردار كاظم مجتبايي روز جمعه با حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: راهپيمايي روز قدس، معطوف به جغرافياي خاصي نيست و تمام آزادي خواهان جهان با شركت در اين راهپيمايي، از ارزش هاي انساني دفاع و اسرائيل را به عنوان يك رژيم جنايتكار معرفي مي كنند.
وي بيان كرد: با گذشت چهل سال از نامگذاري روز قدس توسط امام خميني (ره)، همه مردم با هر عقيده و نظر سياسي و اجتماعي در راهپيمايي روز قدس شركت و از آرمان فلسطين دفاع مي كنند كه اين مساله نشان مي دهد، جبهه مقاومت به سمت پيروزي حركت مي كند.
وي ادامه داد: شور و نشاط در چهره شركت كنندگان در راهپيمايي روز قدس به خوبي نمايان است و از اين مطلب مي توان نتيجه گرفت، راهپيمايي روز قدس با حضور خستگي ناپذير مردم، نتيجه اي جز آزادي فلسطين و قدس شريف در پي ندارد.
امام خميني (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامي هوشمندانه آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را به عنوان «روز جهاني قدس» نامگذاري كردند و اين روز را روز مقابله مستضعفان با مستكبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند كه در اين روز همبستگي خود را براي حمايت از حقوق قانوني مردم مسلمان فلسطين به نمايش بگذارند.
7405/ 1175