۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۴۹
کد خبر: 82938055
T T
۰ نفر
آبرساني به منطقه كلتپه بوكان تا شهريور امسال انجام مي شود

مهاباد- ايرنا- فرماندار بوكان گفت: با تلاش مسئولان شهرستاني و هماهنگي با ارگان هاي مربوطه استاني، آبرساني به منطقه 30 متري كلتپه بوكان تا پايان شهريور ماه امسال به پايان مي رسد.

جمال خسروي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان كرد: علاوه بر آن، طراحي شبكه فاضلاب به طول پنج كيلومتر در اين منطقه انجام مي شود كه 2 كيلومتر از اين شبكه مربوط به خط انتقال و سه كيلومتر آن نيز مربوط به شبكه فاضلاب است.
وي در خصوص ديگر مشكلات آب و فاضلاب شهري بوكان بيان كرد: مطالعات طرح افزايش حجم تصفيه خانه فاضلاب توسط اداره آب وفاضلاب در حال انجام است.
وي گفت: براي تامين آب شرب بوكان در زمان اوج مصرف در تابستان امسال سه حلقه چاه در اطراف شهر براي رفع كمبود تا پايان شهريور حفاري، تجهيز و آب شرب حاصل از آن بعد از مراحل سالم سازي به شبكه تزريق مي شود.
به گزارش ايرنا، هفته گذشته تعدادي از اهالي مردم مناطق پشت 30 متري كلتپه بوكان در مقابل فرمانداري اين شهرستان جمع شدند و تامين زيرساخت هاي اين منطقه را با مسوولان مطرح كردند.
در شهر بوكان 27 هكتار خارج از محدوده وجود دارد و حدود پنج هزار نفر در اين مناطق زندگي مي كنند؛ افزايش حاشيه نشيني در بوكان مشكلاتي را براي شهر و شهروندان به وجود آورده است.
شهرستان بوكان با 251هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع است.
7510/3093/2093