۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۲۷
کد خبر: 82943173
T T
۰ نفر

فتحي: اوضاع مالي باشگاه استقلال شفاف مي شود

۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۲۷
کد خبر: 82943173
فتحي: اوضاع مالي باشگاه استقلال شفاف مي شود

تهران - ايرنا- عضو جديد هيات مديره باشگاه استقلال تهران گفت: برنامه اصلي من براي اين باشگاه شفاف سازي اوضاع مالي و بررسي ميزان بدهي ها و طلب ها است.

به گزارش ايرنا؛ امير فتحي عضو جديد هيات مديره باشگاه استقلال تهران روز جمعه درسخناني اظهار داشت: از اعتماد وزير ورزش و جوانان تشكر مي كنم و به هواداران قول مي دهم مهم‌ترين برنامه من حل مشكلات استقلال در ارتباط با بدهي ها و موارد مربوط به كنفدراسيون آسياست.
وي در خصوص تعامل خود با رضا افتخاري مديرعامل باشگاه استقلال، اظهار داشت: با افتخاري دوستي بيست و چند ساله دارم و كاملا هماهنگ هستيم و سعي خواهيم كرد تا در كنار هم به حل مشكلات باشگاه كمك كنيم.
به گزارش سايت وزارت از وزارت ورزش و جوانان، عضو جديد هيات مديره باشگاه استقلال گفت: برنامه ديگر من در باشگاه استقلال شفاف سازي اوضاع مالي، بررسي ميزان بدهي ها و طلب ها، پرداخت هاي بازيكنان و قطعا حل مشكل استقلال در كنفدراسيون فوتبال آسيا تا قبل از مهلت تعيين شده خواهد بود.
وي با تمجيد از شفر سرمربي استقلال تصريح كرد: به شفر بسيار علاقه مند و از طرفداران جدي او هستم و اعتقاد دارم بعد از پيروزي انقلاب اسلامي بزرگترين مربي باشگاه استقلال، شفر بوده است. او مربي توانمند و خوبي است و استقلال با شفر در آسيا نتايج بزرگي بدست خواهد آورد.
امير حسين فتحي فوق ليسانس حقوق قضايي از دانشگاه تهران است و امروز پنجشنبه با تصميم مجمع عمومي باشگاه استقلال تهران جايگزين قريب عضو مستعفي هيات مديره اين باشگاه شد.
ورزشي **9118**1597