۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۵۲
کد خبر: 82943276
T T
۰ نفر

محدوديت هاي ترافيكي عيد فطر خراسان شمالي اعلام شد

۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۵۲
کد خبر: 82943276
محدوديت هاي ترافيكي عيد فطر خراسان شمالي اعلام شد

بجنورد- ايرنا- رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي خراسان شمالي از اعمال محدوديت هاي ترافيكي در معابر شهري استان به مناسبت برگزاري نماز عيد فطر خبر داد.

سرهنگ رحمان اسپيدكار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: محدوديت هاي ترافيكي در معابر شهري بجنورد از ساعت ۲۳ امشب و در ساير شهرهاي استان از ساعت ۵و ۳۰ دقيقه صبح فردا اعمال مي شود و تا پايان مراسم ادامه دارد.
وي تصريح كرد: همزمان با روز عيدفطر و به منظور تامين و ارتقاي سفرهاي درون شهري و تامين نظم و امنيت نمازگزاران، ترافيك خودروها در مركز استان در بولوار مصلي حدفاصل ميدان دولت و ميدان بازرگاني ممنوع است.
سرهنگ اسپيدكار خاطر نشان كرد: در شيروان تردد خودروها در بولوار امام رضا(ع) حد فاصل ميدان انقلاب تا خيابان سلمان فارسي و نيز خيابان جنت از تقاطع شفا تا تقاطع رزاز ممنوع است و اين ممنوعيت در اسفراين در مسيرهاي منتهي به ميدان امام خميني (ره) اعمال مي شود.
وي گفت: در آشخانه نيز محدوديت ترافيكي در خيابان وحداني، خيابان شهيد بهشتي، باهنر و ميدان ارشاد برقرار مي شود و در فاروج تردد خودروها در بلوار آقانجفي و خيابان شهيد شاكري مقابل مصلي ممنوع است.
وي اظهار داشت: در جاجرم تردد خودروها در حدفاصل تقاطع ۱۵ خرداد جنوبي تا تقاطع اصلي ممنوع و در گرمه ممنوعيت ترددها در حد فاصل ميدان ارشاد تا تقاطع بسيج اعمال مي شود.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي خراسان شمالي گفت: در شهر راز، محدوديت ترافيكي در حدفاصل ميدان معلم تا مسجد جامع اعمال خواهد شد.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲