۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۸:۵۲
کد خبر: 82970582
T T
۰ نفر
بیمه شدگان تامین اجتماعی در تایباد 6 درصد افزایش یافتند

مشهد- ایرنا- رئیس شعبه تامین اجتماعی تایباد تعداد بیمه شدگان اصلی این شعبه را 10 هزار نفر اعلام كرد و گفت: این تعداد نسبت به پارسال 6 درصد افزایش پیدا كرده است.

محمدحسین پاسبان اسدآبادی روز شنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد بیمه شدگان با احتساب افراد تحت تكفل 35 هزار نفر هستند كه 29 درصد جمعیت شهرستان 120 هزار نفری تایباد را تشكیل می دهند.
وی اظهار كرد: پارسال بیش از 128 میلیارد ریال به مستمری بگیران، بازماندگان، از كارافتادگان و سایر افراد در این شعبه پرداخت شد.
وی گفت: ماهیانه پنج میلیارد و 500 میلون ریال مستمری به بازنشسته ها، سه میلیارد ریال به بازماندگان، 600 میلیون ریال مستمری به بیمه شدگان از كارافتاده و یك میلیارد و 660 میلیون ریال كمك های جانبی در حوزه هزینه های مسكن، بن و اولاد به بیمه شدگان این شعبه پرداخت می شود.
رئیس شعبه تامین اجتماعی تایباد از پرداخت 520 میلیون ریال كمك هزینه ازدواج به بیمه شدگان زیرپوشش در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد و افزود: این كمك هزینه در قالب پرداخت به 45 بیمه شده اصلی بوده است.
وی اظهار داشت: در راستای حمایت از زنان خانه دار از سال گذشته تاكنون بیش از 60 نفر از آنان زیر پوشش بیمه های مختلف این حوزه قرار گرفته اند.
شهرستان تایباد در 225 كیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494 / 6053