۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۴
کد خبر: 82976997
T T
۰ نفر
مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منصوب شد

تهران- ایرنا- مدیركل دفتر موسیقی وزارت ارشاد و رییس سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در حكمی شهرام صارمی را به عنوان مدیر اجرایی این جشنواره منصوب كرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حكم علی ترابی برای صارمی آمده است: «نظر به بند 4 از فصل دوم آیین نامه برگزاری جشنواره موسیقی فجر و با توجه به حسن شهرت و سوابق مثبت و متعدد جناب عالی در برگزاری رخدادهای موسیقایی، به موجب این حكم به عنوان مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منصوب می شوید.
امید است همكاری صمیمانه شما و همكارانتان با دبیر جشنواره و نیز بهره مندی از تجارب دوره های گذشته، موجب شود تا جشنواره ای منظم، سلامت و برخوردار از شاخصه های هنری و اجرایی مورد قبول در پیش داشته باشیم.»
صارمی متولد 1342 تهران، نوازنده كمانچه و دانش آموخته موسیقی دانشگاه هنر است، او با گروه های مختلف موسیقی ایرانی در داخل و خارج از كشور نوازندگی كرده و سالها در آموزش و تدریس موسیقی و ساز كمانچه فعالیت كرده است.
او از سال 1376 تا 1382 مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران بود و معاونت اجرایی كانون سرود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران (1380-1377) و مدیریت امور موسیقی فرهنگسرای هنر (ارسباران) از سال 1380 از سوابق مدیریتی‌اش در زمینه موسیقی است.
دبیری و داوری جشنواره های موسیقی، ساخت موسیقی چندین نمایش و نوازندگی در آلبوم های متعدد و موسیقی متن چند سریال از دیگر سوابق حرفه ای صارمی است و بر اساس گزارش دفتر موسیقی، تاكنون طراحی، برنامه ریزی و اجرای بیش از 1400 كنسرت موسیقی در داخل و خارج از كشور و بیش از 50 مستركلاس و برنامه پژوهشی را انجام داده و مقالات و تالیفاتی نیز در حوزه موسیقی دارد.
فراهنگ**9012**1055
۰ نفر