۴ مرداد ۱۳۹۷، ۸:۲۰
کد خبر: 82982115
T T
۰ نفر

بازارهاي صادراتي كيف و كفش ايران در دسترس است

۴ مرداد ۱۳۹۷، ۸:۲۰
کد خبر: 82982115
بازارهاي صادراتي كيف و كفش ايران در دسترس است

تبريز - ايرنا - مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران گفت: بازارهاي صادراتي كيف و كفش به ويژه كفش تبريز با تقويت اين صنعت در دسترس است.

به گزارش ايرنا، صادق نجفي چهارشنبه شب در حاشيه بازديد از بيستمين نمايشگاه بين المللي ماشين آلات، صنايع و محصولات پوست و چرم و صنعت كيف و كفش ايران بر لزوم حمايت از صنعت كفش تاكيد كرد و افزود: اقدام هاي لازم براي جلب همكاري بانك كشاورزي و حمايت مالي براي ايجاد و توسعه بنگاه هاي موجود در صنعت چرم در حال انجام است.
وي اظهار داشت: صنعت كيف و كفش به عنوان مهم ترين مزيت هاي صنعتي كشورمان نياز به تقويت دارد.
نجفي ادامه داد:‌ هماهنگي هاي لازم براي اتصال اتحاديه ها و انجمن هاي صنعتي مزيت دار با سفراي جمهوري اسلامي در كشورهاي مختلف انجام شده و اميد است با همت آنان صادرات صنعتي كشور به صورت ويژه ارتقا يابد.
بيستمين نمايشگاه بين المللي ماشين آلات، صنايع و محصولات پوست و چرم و صنعت كيف و كفش ايران در سالن اميركبير نمايشگاه بين المللي تبريز گشايش يافت و متخصصان و علاقه مندان مي توانند تا شنبه (ششم مرداد) از ساعت 16 تا 22 از اين نمايشگاه ها بازديد كنند.
در اين نمايشگاه، نمايندگي هايي از كشورهاي چين، تركيه، هند، ايتاليا و پاكستان و استان هاي آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، تهران، اصفهان، مازندران، خراسان رضوي، زنجان، همدان، قم، جزيره قشم و البرز شركت دارند.
شركت كنندگان در اين نمايشگاه، محصولات خود را در زمينه هاي چرم، مواد شيميايي، ماشين آلات چرمسازي و شيميايي، رنگ، انواع كفش، كفي و زيره، گرانول، يراق آلات كيف و كفش، انواع ورق هاي فوم و مواد اوليه كيف و كفش به نمايش گذاشته اند.
در بيستمين نمايشگاه پوست و چرم تبريز همچنين پلاك هاي فلزي، هداياي تبليغاتي چرمي، ملزومات كفش، دستگاه هاي حكاكي، برش ليزر، ماشين آلات كيف و كفش، منسوجات نبافته، اشتروبل، زيره ترمو و كفي طبي پي يو، چسب هاي صنعتي و تخصصي كيف و كفش، چرم مصنوعي و كمربند به نمايش گذاشته شده است.
8023/6183