۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰
کد خبر: 82986738
T T
۰ نفر
بيش از سه كيلوگرم مواد مخدر در لاهيجان و رودسر كشف شد

لاهيجان - ايرنا - بيش از سه كيلوگرم موادمخدر از نوع شيشه و ترياك در شهرستان هاي رودسر و لاهيجان در شرق استان گيلان كشف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان روز سه شنبه اعلام كرد: ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با موادمخدر در پي دريافت گزارش مردمي از فعاليت يك قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع موادمخدر در استان مطلع شده و از صحت موضوع اطمينان يافتند.
احدالله احدي افزود: ماموران خودروي سواري اين قاچاقچي 44 ساله را در حوزه شهرستان رودسر شناسايي و متوقف و در بازرسي از آن، 2 كيلوگرم موادمخدر از نوع شيشه كشف و متهم مورد نظر را دستگير كردند.
فرمانده انتظامي لاهيجان نيز از دستگيري يك قاچاقچي با سابقه و كشف يك كيلو و 920 گرم مواد مخدر از نوع ترياك در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمود قاسمي اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر فعاليت يك قاچاقچي در زمينه توزيع مواد در سطح شهرستان، پليس بررسي موضوع را دستور كار قرار داد و ماموران با انجام تحقيقات و تعقيب سرنخ‌ها ، موفق به شناسايي متهم 28 ساله و مخفيگاه او شدند.
سرهنگ قاسمي با اشاره به دستگيري متهم با مجوز مقام قضايي افزود: در بازرسي از اين محل، يك كيلو و 920 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و ضبط و متهم با تشكيل پرونده به مقام قضايي معرفي شد.
شهرستان هاي رودسر و لاهيجان به ترتيب در 75 و 40 كيلومتري شرق مركز استان گيلان قرار دارند.
6029/2007