۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱
کد خبر: 82989151
T T
۰ نفر

مشهد امروز شاهد تجمعی غیرقانونی بود

۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱
کد خبر: 82989151
مشهد امروز شاهد تجمعی غیرقانونی بود

مشهد- ایرنا- حدود 40 نفر ظهر امروز (پنجشنبه) به صورت غیرقانونی برای اعتراض به تورم و گرانی در میدان شهدای مشهد واقع در نزدیكی حرم مطهر امام رضا(ع) تجمع كردند كه با حضور نیروی انتظامی متفرق شدند.

به گزارش ایرنا، درپی تجمع غیرقانونی این افراد، ماموران انتظامی اقدام به پراكنده كردن آنها از محدوده میدان شهدا و خیابان های اطراف كردند.
گرچه این تجمع منجر به ترافیك و مسدود شدن این منطقه شد اما با حضور آرام ماموران انتظامی در كمال آرامش خاتمه یافت.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) كه در این محل حضور یافته و با معترضان گفت و گو كرد، به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه مردم معتقد به نظام و انقلاب اسلامی هستند.
سردار یعقوبعلی نظری افزود: البته مردم انتقاداتی به برخی از مسائل اقتصادی دارند كه باید برای آنها چاره اندیشی شود.
معاون سیاسی امنیتی دادستان مركز خراسان رضوی نیز در همین محل به خبرنگار ایرنا گفت: اوضاع تحت كنترل است و مشكل خاصی نداریم.
حسن حیدری افزود: هیچ فردی امروز در مشهد دستگیر نشده و اقدامات در زمینه پیشگیری از ناآرامی، سوءاستفاده دشمنان و ایجاد فضای آرام برای شهروندان در دست انجام است.
حضور پررنگ شبكه های فارسی زبان مانند بی بی سی فارسی و جریان سازی هدفمند آنها نشان می دهد كه فراخوان های غیرقانونی عقبه بیرون از كشور دارد .
ذوق زدگی سران رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه از برهم خوردن آرامش در كشور موید این حقیقت است كه آنان برای برهم زدن ثبات در كشور ایران هم قسم شده اند.
در همین پیوند ، نیاز است مسئولان كشور با روشنگری ، تلاش خصمانه دشمنان را خنثی و اتحاد عمومی را ایجاد كنند.
3027/ 7505/3221/1858
۰ نفر