۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۴۲
کد خبر: 82989265
T T
۰ نفر

قاتل فراري در نيمروز سيستان دستگير شد

۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۴۲
کد خبر: 82989265
قاتل فراري در نيمروز سيستان دستگير شد

زاهدان - ايرنا - جانشين انتظامي نيمروز در شمال سيستان و بلوچستان گفت: قاتل فراري زن جوان در كمتر از 48 ساعت در اين شهرستان دستگير شد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرگرد محمود دانايي روز پنجشنبه در اين باره اظهار داشت: ساعت 21 و 34 دقيقه هفتم مرداد يك فقره قتل در يكي از روستاهاي نيمروز به مركز فوريت هاي پليسي 110 گزارش و بلافاصله تيمي از ماموران پاسگاه انتظامي بزي به همراه كارآگاهان پليس آگاهي براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.
وي افزود: بررسي هاي اوليه در صحنه قتل مشخص شد زني جوان با اصابت جسم سنگين به سرش به قتل رسيده و حدود 15 متر به سمت آغول گوسفندان كشيده شده و با خار و خاشاك پوشيده شده است.
جانشين انتظامي نيمروز تصريح كرد: كارآگاهان زبده پليس آگاهي با بررسي دقيق محل سرقت آثار بجامانده تحقيقات خود را آغاز و به همسر اين زن جوان مظنون شدند.
وي افزود: ماموران انتظامي پس از جمع آوري ادله و مستندات كافي با هماهنگي قاضي ويژه قتل، متهم را در كمتر از 48 ساعت در مخفيگاهش دستگير كردند.
جانشين انتظامي نيمروز ادامه داد: متهم در بازجويي هاي اوليه به قتل همسرش با استفاده از تبر اعتراف و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شد.
وي بيان كرد: تحقيقات براي روشن شدن علت و انگيزه اين جنايت خونين ادامه دارد.
سيستان با پنج شهرستان زابل، زهك، هامون، نيمروز و هيرمند در شمال سيستان و بلوچستان واقع شده است.
7316**3213