۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۰۱
کد خبر: 82989966
T T
۰ نفر

امام جمعه اروميه:

مسوولان گلوگاه هاي فساد را ببندند

۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۰۱
کد خبر: 82989966
مسوولان گلوگاه هاي فساد را ببندند

اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي با اشاره به اين كه وزارت اقتصاد اتاق نخست جنگي استكبار جهاني و دشمنان نظام اسلامي است، گفت: مسوولان در عرصه هاي مختلف لباس جنگ اقتصادي بر تن كرده و علاوه بر مقابله با توطئه دشمنان، گلوگاه هاي فساد را در داخل كشور ببندند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اروميه افزود: مسوولان بايد با هوشياري برخورد قاطع با عاملان اين امور را در دستور كار قرار داده و مسير ورود دشمنان براي ضربه به نظام را مسدود كنند.
وي ادامه داد: جهاد و جنگ انواع مختلفي دارد و حال دشمن از جنگ سخت نااميد شده و به همين دليل جنگ اقتصادي را شروع كرده است.
وي بيان كرد: مردم و مسوولان بدانند كه دشمنان در تلاش هستند تا چهلمين سالگرد پيروزي جمهوري اسلامي ايران را با مشكل مواجه كنند تا اين نظام چهل سالگي خود را نبيند ولي بدانند كه اين مردم همراه نظام هستند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي بيان كرد: مردم از فساد و ناعدالتي ناراحت هستند و در اين بين مسوولان وظيفه رسيدگي قاطع و سريع به فساد و خيانت را دارند.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي بيان كرد: اين مردم هميشه مدافع حق مظلومان بوده و از ظلم و ظالم بيزار هستند كه بايد مسوولان با صراحت تمام با متخلفان درون نظام برخورد كنند.
وي بيان كرد: نمايندگان استاني نيز با اراده و متحد در كنار هم براي حل مشكلات استان تلاش كنند و از ظرفيت هاي آذربايجان غربي نهايت استفاده را ببرند تا زمينه پيشرفت در استان فراهم شود.
وي ادامه داد: مسوولان آذربايجان غربي از جوانان نخبه و با استعداد استان نيز در راستاي پيشرفت و آباداني اين استان نهايت استفاده را كنند.
به گزارش ايرنا نماز جمعه اين هفته اروميه به امامت حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي و با حضور پرشور مردم در مصلاي امام خميني (ره) اين شهرستان برگزار شد.
8135/2093