۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶
کد خبر: 82991734
T T
۰ نفر
رئيس جديد دانشگاه پيام نور استان مازندران معرفي شد

ساري - ايرنا - حجت الاسلام محمود شيخ الاسلامي امروز يكشنبه در آييني با حضور معاون دانشگاه پيام نور كشور به عنوان رييس دانشگاه پيام نور مازندران معرفي شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، رييس دانشگاه پيام نور مازندران رياست دبيرخانه منطقه 2 دانشگاه پيام نور كشور شامل گيلان ، مازندران و گلستان را هم بر عهده دارد.
شيخ الاسلامي پيش از اين مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه پيام نور استان قم بود و مدتي هم رياست دانشگاه پيام نور استان چهارمحال و بختياري را برعهده داشت.
هم اكنون 18 واحد دانشگاه پيام نور در مازندران فعاليت دارد و 16 هزار دانشجو در مقاطع تحصيلي كارشناسي و كارشناسي ارشد در اين دانشگاهها تحصيل مي كنند .
حسين نازك تبار پيش از شيخ الاسلامي سرپرستي دانشگاه پيام نور مازندران را برعهده داشت . نازك تبار به رياست دانشگاه پيام نور ساري منصوب شد .
رييس جديد دانشگاه پيام نور مازندران در مراسم معارفه اش گفت : همه مديران فعلي كشور پرورش يافتگان دانشگاهها هستند و نوع واكنش و تصميم گيري براي خدمات دانشجويي در اين پروراندن تاثير دارد.
وي نگاه و توجه ويژه تر از سوي مديران به دانشگاهها را خواستار شد و افزود كه اين وضعيت مي تواند در پرورش نسل تحول آفرين در دانشگاهها ياريگر باشد .
رييس دانشگاه پيام نور مازندران گفت : نيروي متخصص و متعهد نياز اول و آخر درون دانشگاه است تا جوانان به عنوان امانت به آنها سپرده شود .
شيخ الاسلامي افزود : رشته هاي تحصيلي دانشگاهها بايد تجديد نظر شود و برخي از آنها اشباع شده اند و اين رشته ها بايد جاي خود را به رشته هاي كارآفرين بدهند .
2096/1654