مازندران براي رشد و توسعه به قلم پوياي خبرنگاران نياز دارد

ساري - ايرنا - استاندار مازندران در پيامي به مناسبت روز خبرنگار ، با گراميداشت اين روز تاكيد كرد : رشد و توسعه پايدار استان نيازمند قلم خبرنگاران پويا ، سرزنده ، خداترس و آگاه است .

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني استانداري مازندران ، محمد اسلامي در پيامش تصريح كرد : هفدهم مرداد كه با شهادت محمود صارمي، خبرنگار متعهد و بصير خبرگزاري جمهوري اسلامي به دست گروهك تروريستي طالبان به عنوان روز خبرنگار نام گذاري شده است فرصت ارزشمندي براي تجليل و تكريم اصحاب رسانه و پرچمداران حق گويي و حق جويي و سفيران اميد و آگاهي است .
وي افزود : حقيقتا امروز كه استكبار جهاني با پروپاگانداي رسانه اي به جنگ فرهنگي و اقتصادي با ما آمده است ، اين قلم افسران و سربازان هوشمند و فداكار جنگ نرم است كه مي تواند در اين كارزار و نبرد رسانه اي بيانگر حقانيت و مظلوميت انقلاب اسلامي و مردم فداكار ايران اسلامي باشد .
نماينده عالي دولت در استان تاكيد كرد : رسالت خطير خبرنگاران به عنوان چشم بينا و زبان گوياي مردم ، پرتو افشان مسير توسعه و تعالي جامعه است و استان مازندران به عنوان ديار علويان براي رسيدن به رشد و توسعه پايدار به قلم خبرنگاران پويا و سرزنده و خداترس و آگاه نيازمند است.
اسلامي ابراز اميدواري كرد : خبرنگاران پرتلاش و خستگي ناپذير با نگاه نقاد و موشكافانه و با به كار بستن صداقت و عدالت با اطلاع رساني صادقانه و شفاف در چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي زمينه تقويت اعتماد و اميد را در جامعه فراهم كرده و پرچمدار تعهد و وظيفه شناسي باشند .
اسلامي نوشت : اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والا مقام عرصه رسانه و خبر بويژه شهيد محمود صارمي، روز خبرنگار را به همه مجاهدان و تلاشگران دلسوز و فرهنگ ساز ديار علويان مازندران سرافراز تبريك و تهنيت عرض مي كنم و از درگاه خداوند بزرگ كه به قلم و آنچه كه مي نويسد قسم ياد مي كند ، سلامتي ، تندرستي و موفقيت روزافزون همه دست اندركاران اين حرفه حساس و تاثير گذار را آرزو مي كنم' .
2096/1654