۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۳۸
کد خبر: 82995181
T T
۰ نفر
بيش از 4800 پرونده تعزيراتي در آذربايجان غربي رسيدگي شد

اروميه- ايرنا- مديركل تعزيرات حكومتي آذربايجان غربي گفت: از ابتداي امسال ، چهار هزار و 836 فقره پرونده در استان رسيدگي و حكم مربوط به آنها صادر شده است.

محمد اقوامي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين مدت چهار هزار و 924 پرونده در سه بخش كالا و خدمات، قاچاق كالا و ارز و بهداشت و درمان وارد شعب تعزيرات حكومتي آذربايجان غربي شده و تنها 88 پرونده مختومه نشده است.
وي اضافه كرد: اين آمار نشان مي دهد 98.21 درصد پرونده هاي ورودي به شعب مورد رسيدگي قرار گرفته كه رقمي بسيار خوب با توجه به حجم پرونده هاست.
وي بيان كرد: پس از رسيدگي به اين پرونده ها، متهمان به پرداخت 159 ميليارد و 238 ميليون ريال جريمه محكوم شده اند.
مديركل تعزيرات حكومتي آذربايجان غربي ادامه داد: بيشترين پرونده هاي تشكيل شده درسال جاري در استان مربوط به بخش كالا و خدمات با سه هزار و 360 پرونده شامل گرانفروشي، كم فروشي واحتكار و تخلفات نظير اين است كه شامل دو سوم پرونده هاست.
اقوامي گفت: پس از آن پرونده هاي مربوط به قاچاق كالا و ارز قرار دارد كه شامل يك هزار و 409 پرونده تشكيل شده با 99 درصد رسيدگي است.
وي افزود: تنها 169 پرونده مربوط به بخش بهداشت و درمان است كه در مقايسه با 2 بخش ديگر بسيار ناچيز است.
به گزارش ايرنا شعب تعزيرات حكومتي به سه موضوع قاچاق كالا و ارز، تخلف در بخش بهداشت و درمان و تخلف در بخش كالا و خدمات رسيدگي مي كند.
8137/2093