۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۵۱
کد خبر: 82995670
T T
۰ نفر
پیشنهاد مركز بین المللی برای همكاری با سازمان مدیریت صنعتی

تهران- ایرنا- هیات مركز تجارت بین الملل* در بازدید از سازمان مدیریت صنعتی پیشنهاد همكاری در زمینه استفاده از بانك های اطلاعاتی این مركز، طراحی راهبرد توسعه صادرات ایران و آموزش درباره ظرفیت سازی بنگاه های دانش بنیان و بازاریابی را ارایه كرد.

به گزارش چهارشنبه تارنمای سازمان مدیریت صنعتی، «سی یو جیانگ» سخنگوی هیات اعزامی مركز تجارت بین الملل، اعلام كرد: فعالیت های مركز تجارت بین الملل با فعالیت های سازمان مدیریت صنعتی تشابه زیادی دارد و در این زمینه می توانیم در زمینه طراحی راهبری توسعه صادرات ایران و استفاده از بانك های اطلاعاتی مركز تجارت بین الملل، ارایه خدمات آموزشی برای ظرفیت سازی بنگاه های دانش بنیان در حوزه بازاریابی بین الملل و صادرات و همچنین تبادل اطلاعات همكاری كنیم.
«ابوالفضل كیانی بختیاری» مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، نیز با استقبال از پیشنهاد همكاری این هیات ابراز امیدواری كرد توسعه صادرات و حضور بین المللی در كنار فعالیت های توسعه ای نهادهای كشور محقق شود.
در این دیدار، هیات اعزامی مركز تجارت بین الملل با فعالیت ها، محصولات و خدمات متنوع سازمان مدیریت صنعتی در زمینه مشاوره، آموزش و تحقیق و تعاملات بین المللی آن آشنا شدند.
هیات اعزامی مركز تجارت بین الملل كه با مساعدت سازمان توسعه تجارت ایران به تهران سفر كرده، با هدف همكاری در توسعه تجارت و صادرات جمهوری اسلامی ایران از برخی نهادهای دست اندركار آموزش و توسعه مدیریت صادرات در جمهوری اسلامی ایران بازدید كرده است.
مركز تجارت بین الملل یك نهاد چندجانبه است كه از جانب سازمان تجارت جهانی و سازمان ملل ماموریت دارد به توسعه تجارت و صادرات در كشورهای جهان كمك كند.
ماموریت این هیات پنج نفره شامل مواردی مانند «ارزیابی ظرفیت های صادراتی در ایران»، «كمك به طراحی راهبرد توسعه صادرات»، «ظرفیت سازی برای بنگاه های كوچك و متوسط برای تحلیل بازار جهانی و هوشمندسازی تجاری» و «ظرفیت سازی برای بنگاه های استارت آپ و كمك به آنها برای ورود به بازارهای بین الملل» است.
.................................................
* International Trade Center

اقتصام*3061*1961*
۰ نفر