۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۱
کد خبر: 83004388
T T
۰ نفر
پينگ پنگ بازان ايران در باكو اردوي مشترك برگزاركردند

باكو – ايرنا - اردوي مشترك تيم هاي تنيس روي ميز رده سني زير 10 سال ايران و جمهوري آذربايجان روز هاي 20 الي 26 مرداد ماه جاري در باكو برگزار شد.

به گزارش روز شنبه ايرنا، كاروان ورزشي كشورمان متشكل از هشت ورزشكار به سرمربيگري امير عميدي به اين اردوي مشترك در پايتخت جمهوري آذربايجان پيوستند .
عميدي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ضمن ابراز رضايت از نتايج ورزشكاران ايران در اين اردوي مشترك، اظهار داشت : اعضاي تيم كشورمان را در يك مرحله استعداد يابي و سه مرحله اردو انتخاب كرديم .
وي با اشاره به اين كه اين اردوي مشترك بر اساس توافقات دوجانبه فدراسيونهاي تنيس روي ميز ايران و جمهوري آذربايجان برگزار شده است، افزود : با پنج پينگ پنگ باز پسر و سه دختر و در مجموع هشت ورزشكار به اين اردوي مشترك پيوستيم و از نتايج آن خيلي راضي ماندم و بخصوص پسرها به خودباوري رسيدند.
عميدي اظهار داشت : در اين اردو نارسايي هاي ورزشكاران دختر را شناسايي و ايرادهاي در اين زمينه را با مربيان آنها هماهنگ مي كنيم ولي بطور كلي ورزشكاران كشورمان خيلي خوب بازي كردند.
وي افزود: تيم پسرهاي كشورمان در بازي هاي تيمي در قالب اين اردو توانستند تيم هاي ' آ ' و 'ب' جمهوري آذربايجان را شكست دهند.
سرپرست تيم اعزامي كشورمان به اردوي مشترك جمهوري آذربايجان گفت : اين اولين بازي بين المللي و يك تجربه خوبي براي ورزشكاران حاضر كشورمان در اين اردو بود.
عميدي با اشاره به اين كه از اين سفر تجارب خوبي كسب كرده و شناخت بيشر از بچه هاي حاضر داشت و برنامه ريزي هاي لازم بر اين مبنا انجام خواهد گرفت، افزود : سال آينده يك نفر از ميان انها يعني يك دختر و يك پسر براي بازي هاي آسيايي و جهاني انتخاب مي شود.
وي افزود :اردوهاي مشترك در ايران و جمهوري آذربايجان با حضور ورزشكاران دو كشور و اين ارتباط متقابل باعث تحكيم دوستي و روابط فرهنگي و ورزشي دو جانبه مي شود.
وي خاطرنشان كرد : سه ماه پيش نيز اردوي چند جانبه با حضور از جمله جمهوري آذربايجان در ايران برگزار شد و در قالب آن يك كارگاه آموزشي مشترك براي مربيان با حضور نمايندگان جمهوري آذربايجان، تركمنستان، قرقيزستان و ارمنستان برگزار شد.
خاورم ** 337*1049