۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۱۰
کد خبر: 83005247
T T
۰ نفر
بيليارد المپيكي مي شود

بجنورد- ايرنا- نائب رئيس فدراسيون بولينگ، بيليارد و بولس گفت: رشته بيليارد به المپيك مي رود و به يقين در المپيك 2024 رشته هاي زير مجموعه اين فدراسيون بويژه بيليارد، وارد المپيك مي شود.

علي اصغر فواديان شنبه شب در حاشيه نشست مجمع عمومي بولينگ و بيليارد خراسان شمالي به خبرنگار ايرنا اظهار داشت: كشورهاي شرق آسيا از اكنون بر روي بيليارد كار كرده اند و ميزهاي بيليارد وارد مدارس شده است.
وي افزود: اين اتفاق بايد در شهر بجنورد هم بيفتد زيرا ورود ميز بيليارد به مدارس، زمينه ساز شناسايي استعدادها در اين ورزش جذاب خواهد بود.
وي با بيان اينكه رشته هاي زيرمجموعه اين فدراسيون از جذابيت هاي خاصي برخوردار است گفت: باشگاه داران هم مي توانند با تعامل با آموزش و پرورش در شناسايي استعدادها كمك كار ما باشند.
فواديان اظهار داشت: فدارسيون بولينگ، بيليارد و بولس، از فدراسيون هاي فعال است و در هشت سال گذشته، 93 مدال را در بخش اسنوكر از غرب آسيا و جهان كسب كرده است.
نائب رئيس فدراسيون بولينگ، بيليارد و بولس خاطرنشان كرد: اين فدارسيون سه مقام قهرماني جهاني را در پرونده دارد و رنكينگ جهاني در بخش مردان در جايگاه دوم و در بخش بانوان در جايگاه 9 است.
وي گفت: با كمي همت هيات هاي استان ها، مي توانيم اين رتبه را ارتقا دهيم.
وي تاكيد كرد: خراسان شمالي هم استعدادهاي فراواني در رشته هاي زيرمجموعه اين فدراسيون دارد و اميد است با برنامه ريزي ها، به جايگاه خوبي دست يابيم.
بر اساس اين گزارش در اين مجمع، محسن ابراهيمي به عنوان رئيس هيات بولينگ و بيليارد خراسان شمالي انتخاب شد.
7185/ 6042
۰ نفر