۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵
کد خبر: 83009589
T T
۰ نفر
25 برنامه گراميداشت هفته دولت در كنگاور برگزار مي شود

كرمانشاه - ايرنا - فرماندار كنگاور گفت: امسال در هفته دولت علاوه بر افتتاح طرح هاي عمراني و اقتصادي، چندين برنامه فرهنگي و اجتماعي در اين شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش ايرنا، خيراله خزايي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: گلباران و عطرافشاني گلزار شهدا ، افتتاح نمايشگاه نقاشي نقاشان كنگاوري، ديدار با خانواده معظم شهدا و آيين تجليل از كارمندهاي نمونه از جمله برنامه هاي پيش بيني شده براي هفته دولت است.
وي با تاكيد بر لزوم برگزاري ويژه برنامه هاي هفته دولت با حضور مردم در مناطق شهري و روستايي اظهار داشت: اين هفته فرصت مناسبي براي ارائه گزارش عملكرد از سوي مسئولان دستگاه هاي اجرايي به مردم و شناخت نقاط ضعف و قوت مديريتي خود از ديد مردم است.
خزايي گفت: انتظار مي رود مسئولان دستگاه هاي اجرايي از اين فرصت براي ارائه گزارش عملكرد خدمات دولت به جامعه استفاده كنند.
فرماندار كنگاور در ادامه از افتتاح و كلنگ زني 14 طرح عمراني و اقتصادي در هفته دولت خبر داد.
وي گفت: كلنگ عمليات اجرايي دبستان روستاي دنبادام و باغ مدرن روستاي قره بناس در اين ايام به زمين زده خواهد شد.
او بهره برداري از طرح هاي آسفالت معابر شهري و روستايي ، طرح هادي روستاهاي سليمان آباد و آران، بهسازي معابر روستاي هاي كارخانه، كرماجان و فشخوران و طرح هاي جهاد كشاورزي را از جمله طرح هاي قابل افتتاح عمراني و طرح صنعتي شركت كيميا كود غرب را از طرح هاي اقتصادي آماده براي بهره برداري در كنگاور نام برد.
شهرستان كنگاور با جمعيتي افزون بر 76 هزار نفر در 94 كيلومتري شرق كرمانشاه واقع شده و دروازه ورودي اين استان غربي است.
8066/7447