۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۷:۴۸
کد خبر: 83014161
T T
۰ نفر
جنجال تازه بين پي اس جي و بارسلونا بر سر جذب ستاره جوان

تهران - ايرنا - باشگاه پاري سن ژرمن با انتشار بيانيه اي به تيم بارسلونا هشدار داد كه در صورت ادامه روند اقدامات غيرقانوني خود براي كشاندن «آدرين رابيو» به نيوكمپ، به فيفا شكايت مي كند.

به گزارش ايرنا، تارنماي خبري «اسپرت» روز دوشنبه نوشت: پاري سن ژرمن باشگاه پر قدمتي نيست اما مداخله در امور خود را سبك نمي شمارد. در سوي مقابل بارسلونا با آگاهي از اين موضوع و البته جدا از پرونده «ماركو وراتي»، همواره در معاملات خود با باشگاه فرانسوي جانب احترام را رعايت كرده است.
«فلورينتيو پرز» رييس باشگاه رئال مادريد طي 15 روز با انتشار 2 بيانيه هرگونه تمايل براي امضاي قرارداد با «نيمار» يا «كيلين امباپه» ستاره هاي تيم پاري سن ژرمن را رد كرد.
موضعي مناسب كه مي توان آن را نشانه اي از احترام بين اين 2 تيم معتبر اروپايي تلقي كرد اما اعتقاد داشتن به عدم تمايل او براي جذب اين 2 ستاره، ايده اي خام و ناشيانه است.
با اين حال، اين احترام بارسلونا ظاهرا براي متقاعد كردن قهرمان لوشامپيونه و مالكان قطري آن كافي نبوده است.
در واقع آبي اناري پوشان تابستان جاري و در جريان تلاش براي امضاي قرارداد با رابيو به اين موضوع پي بردند و مقامات باشگاه پاريسي هم به هيچ عنوان نارضايتي خود را از اين موضوع پنهان نكردند.
هيات مديره پي اس جي با انتشار بيانيه اي رسمي به كاتالان ها هشدار داد كه در صورت ادامه تلاش هاي خود براي فريب دادن رابيو و كشاندن او به نيوكمپ، به فيفا شكات خواهد كرد.
پاريسي ها مدعي هستند كه باشگاه بارسلونا از طريق مدير برنامه هاي اين بازيكن قصد ترغيب او را براي پيوستن به اين تيم دارد، اقدامي كه تنها در 6 ماه پاياني قرارداد يك بازيكن مجاز است.
در واقع از نظر پاري سن ژرمن اقدام مديران بارسا غيرقانوني است، با اين حال و با وجود هشدارها اين تيم همچنان هيچ اقدام قانوني را انجام نداده است.
در سوي مقابل بارسايي ها تاكيد كردند كه آن ها در ماه جولاي «پپ سگورا» مدير ورزشي و «اريك آبيدال» بازيكن اسبق خود را به عنوان نماينده به پاريس فرستاده و تمايل خود را براي به خدمت گرفتن رابيو به صورتي كاملا موجه و قانوني اعلام كرده و به هيچ عنوان قصد مكدر كردن مقامات پي اس جي را ندارند.
با اين حال، اقدامات آبي اناري پوشان به اندازه كافي براي نشان دادن حسن نيت خود به باشگاه پاريسي رضايت بخش نبوده چرا كه آنها معتقدند اين بازيكن براي پيوستن به جمع كاتالان ها در تابستان آينده توافق كرده است، در واقع اين موضوع كه رابيو تاكنون چهار پيشنهاد تمديد را كه از سوي پاري سن ژرمن ارايه شده نپذيرفته است، مالكان قطري را نسبت به اقدامات خارج از قانون بارسا متقاعد كرده و بنا بر تصميم مديران تيم پاريسي، اين تيم قصد دارد شكايت خود را به صورت رسمي به فيفا اعلام كند.
ورزشي**3991**9129