۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰
کد خبر: 83016221
T T
۰ نفر
مشكل كشور با همدلی و ولایتمداری مردم و مسئولان رفع می شود

یزد - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشكل كشور ناشی از دور شدن از ولایت ، اهداف و آرمان های انقلاب است و تنها راه برون رفت از آن مقاومت، همدلی و ولایتمداری آحاد مردم و مسئولان است.

به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد روضه محمدیه یزد افزود: عده ای می خواهند از وجود برخی مشكلات كشور علیه نظام و انقلاب استفاده كنند كه باید هوشیار باشیم.
وی با اشاره به اینكه مشكلات موجود ناشی از بی تفاوتی و بی توجهی عده ای به اهداف والای انقلاب است، تاكید كرد: تكیه بر دین ، استفاده از ظرفیت های داخلی و همدلی همه اقشار بر محور ولایت فقیه، ضامن پیروزی بر چالش ها و مسائل موجود است.
رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین تاكید كرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود همواره بر این موضوع تبلیغ و پافشاری دارند كه نظام ایران توانایی اداره جامعه را ندارد در حالیكه به بركت انقلاب، ثمره زیادی نصیب ملت در اقصی نقاط كشور شده است.
به گفته نقدی ولایتمداری، مدیریت جهادی و انقلابی موجب شكست توطئه های استكبار جهانی و حامیان آنها خواهد شد، مردم و مسئولان همواره بر تحقق اهداف انقلاب و نظام اسلامی تاكید داشته باشند.
وی در ادامه خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و بر الگوگیری مسئولان از شهیدان در ارائه خدمت به مردم و پیروزی بر مشكلات و توطئه های دشمنان تاكید كرد.
مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ، استاندار، معاونان استانداری یزد، مسئولان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.
هفته دولت از دوم شهریور همزمان با سراسر كشور در یزد آغاز شد و به همین مناسبت 437 پروژه تولیدی، صنعتی، كشاورزی ، برقرسانی و ... در 10 شهرستان استان به بهره برداری رسید.
7536/ 2047/