۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۸:۱۸
کد خبر: 83016848
T T
۰ نفر

31 خانه ورزش روستایی قزوین تجهیز شدند

۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۸:۱۸
کد خبر: 83016848
31 خانه ورزش روستایی قزوین تجهیز شدند

قزوین - ایرنا - مراسم تجهیز 31 خانه ورزش روستایی قزوین بعدازظهر چهارشنبه با حضور فریبا محمدیان، معاون وزیر ورزش و جوانان در استانداری این شهر برگزار شد.

به گزارش بعدازظهر چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مدیركل ورزش و جوانان قزوین در این مراسم با اشاره به تجهیز 38 خانه ورزش روستایی دیگر استان به وسایل و امكانات ورزشی، گفت: سعی داریم با برنامه ریزی های به عمل آمده تعداد تجهیز امكانات ورزشی خانه های روستایی را تا پایان سال به عدد 100 برسانیم.
به گفته عباس علائی مقدم، برای تجهیز 31 خانه ورزشی استان قزوین یك میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
این مسئول ورزشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 300 ورزشكار روستایی ساماندهی شده در استان، یادآور شد: به طور حتم با راه اندازی و تجهیز خانه های ورزش روستایی، تعداد ورزشكاران ساماندهی شده افزایش خواهد یافت.
علایی مقدم با اشاره به اینكه سال گذشته با تخصیص 160 میلیارد ریال اعتبار توانستیم 68 پروژه ورزشی در سطح استان را احداث، بازسازی و به بهره برداری برسانیم، تاكید كرد: با شناسایی فضاهای اضافه در روستاها و تخصیص آن به اماكن ورزشی بدون شك می توان گام مهمی را در توسعه فعالیت های ورزشی سطح استان برداریم.
مدیركل ورزش و جوانان استان قزوین در پایان اظهار داشت: با فعال شدن هیات های ورزش روستایی امیدواریم شاهد گرایش بیشتر جوانان روستایی به ورزش باشیم.
تجهیزات خانه های ورزش روستایی شامل دارت، تنیس روی میز، تاتامی و شطرنج است.
8054