۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۵۷
کد خبر: 83020702
T T
۰ نفر
برد الدحيل ، صدرنشيني السد در هفته چهارم ليگ ستارگان قطر

دوحه – ايرنا – حريفان قطري تيم هاي استقلال و پرسپوليس ايران در ليگ قهرمانان آسيا اين هفته عملكرد متفاوتي در ليگ داخلي داشتند. درحالي كه السد به راحتي از سد تيم الشحانيه گذشت ، الدحيل به سختي و با خوش شانسي موفق به كسب 3 امتياز از تيم 'قطر اس.سي' شد.

به گزارش يكشنبه شب ايرنا ، السد حريف تيم استقلال ايران در بازي با الشحانيه با چهار گل اين تيم را شكست داد. يكي از گل هاي اين تيم را بغداد بونجاح مهاجم فرصت طلب اين تيم به ثمر رساند تا تعداد گل هاي خود در ليگ ستارگان قطر را به عدد 12 برساند.
السد با كسب اين سه امتياز جمع امتيازهاي خود را به عدد 10 رساند و بدون شكست به تنهايي در صدر جدول اين رقابت ها قرار گرفت .
اين تيم كه در دور رفت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا موفق شد با حساب 3 بر 1 تيم استقلال ايران را در تهران شكست دهد اكنون با اين پيروزي با خيال راحت تري به بازي برگشت با تيم استقلال مي انديشد.
اين گزارش مي افزايد : تيم الدحيل كه سه شنبه گذشته در دور رفت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا تيم پرسپوليس ايران را با يك گل شكست داد ، در هفته چهارم ليگ ستارگان قطر عملكرد خوبي در مقابل تيم قطر اس. سي نداشت و با خوش شانسي و در حالي كه تا دقيقه 56 از حريف با دو گل عقب بود ، در نهايت اين بازي را با نتيجه 3 بر 2 به نفع خود به پايان برد.
'ساموئل اتوئو' مهاجم كامروني كه اين فصل به تيم قطر اس.سي پيوسته است به عنوان كاپيتان يك نيمه براي اين تيم بازي كرد.
الدحيل با كسب اين پيروزي 10 امتيازي شد و به دليل تفاضل گل كمتر بعد از تيم السد در رتبه دوم جدول قرار گرفت.
بازي برگشت تيم هاي السد و الدحيل با تيم هاي استقلال و پرسپوليس تهران در چارچوب دور برگشت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا روز دوشنبه 26 شهريور ماه در دوحه و تهران برگزار خواهد شد.
تيم هاي قطري تا زمان برگزاري اين ديدارها در ليگ ستارگان بازي نخواهند كرد.
شبك**خاورم**1508*1392
۰ نفر