۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۱۴
کد خبر: 83030239
T T
۰ نفر

سرمربی استقلال: می خواهیم در قطر به مرحله بعد برویم

۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۱۴
کد خبر: 83030239
سرمربی استقلال: می خواهیم در قطر به مرحله بعد برویم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به دیدار برگشت استقلال برابر السد قطر در دوحه گفت: ما تسلیم نمی شویم و می خواهیم در قطر با نتیجه مناسب برنده مسابقه باشیم و به مرحله بعد برویم.

به گزارش ایرنا از باشگاه استقلال، « وینفرد شفر» با بیان اینكه بازیكنان جوان و با استعداد این تیم می توانند تبدیل به بهترین بازیكنان شوند، گفت: در دیدار برگشت مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر السد تسلیم نیستیم.
وی با بیان اینكه ما در حال ساخت تیم جدیدی هستیم، تصریح كرد: همه سعی و تلاش ما این است كه بهترین برنامه و آماده سازی را برای مسابقات پیش رو در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم اما می دانیم كه كار راحتی در پیش نداریم.

** پنج بازیكن دیگر استقلال آماده كمك به تیم ملی هستند
سرمربی استقلال در آستانه دیدار دوستانه تیم ملی ایران برابر ازبكستان گفت: من همواره برای موفقیت تیم ملی ایران دعا می كنم. حضور 6 بازیكن در اردوی تیم ملی یك اتفاق خوب برای ما است و مطمئن هستم كه بازیكنان ما با انگیزه بسیاری به استقلال باز خواهند گشت.
وی افزود: ما پنج بازیكن دیگر را هم داریم كه هر زمان كه به حضور آنها نیاز باشد، با چمدان های آماده علاقه مند به كمك به تیم ملی هستند. من فكر می كنم خیلی زود از سوی تیم ملی با آنها نیز تماس گرفته شود.
سرمربی آبی پوشان پایتخت اظهار داشت: در حال حاضر به بهترین شكل ممكن خود را آماده می كنیم اما این مطلوب ترین شرایط ممكن برای ما نیست.
شفر با ابراز ناراحتی از این كه بازیكنان زیادی از استقلال را در اختیار ندارد، تصریح كرد : ما 7 بازیكن ملی پوش ( همراه با طارق همام ) را در حالی در اختیار نداریم كه جزو كاندیداهای 11 بازیكن اصلی ما هستند. می توانم بگویم این اتفاق جالب نیست اما باید یك تعریف و تمجید از تیم خود داشته باشم كه حتی در این شرایط، بسیار سخت و با تمركز تمرین می كند.
سرمربی استقلال افزود :من می توانم به هواداران قول بدهم ما بازیكنان جوان و با استعداد خوبی در اختیار داریم كه در آینده نزدیك به بهترین های استقلال تبدیل خواهند شد.
سرمربی استقلال در ادامه صحبت های خود با اشاره به عملكرد خوب آبی ها در فصل گذشته، خاطرنشان كرد: فصل گذشته بسیار خوب به پایان رسید و پس از آن تیم ما چند تكه شد.

** توهین و شایعه كمكی به استقلال نمی كند
وی درباره مشكلات استقلال در شروع لیگ برتر گفت: فصل جدید را با مشكلات بسیاری شروع كردیم كه حتی نمی توانم تعداد آنها را بشمارم.
شفر كه از انتقادات از اسستقلال و خودش ناراحت بود، اظهار داشت: كسانی هستند كه غرض ورزانه صحبت می كنند اما ما استقلال هستیم و اگر شما یكی از بهترین باشگاه ها باشید، همواره با چنین دست افرادی رو به رو خواهید بود. من فقط این را می توانم بگویم كه اگر استقلال را دوست دارید، لطفا این را مد نظر داشته باشید كه حمایت و صحبت های مثبت بهترین راه برای كمك به تیم و باشگاه محبوبتان است. توهین، شایعات، گمانه زنی ها و غیره كمكی به پیشرفت استقلال نمی كند.
سرمربی استقلال ادامه داد: كادر جدید مدیریتی باشگاه، من و همه اعضای كادرفنی باید موانع زیادی را از پیش رو برداریم و با مشكلات زیادی مبارزه كنیم. روزهایی را پشت سر گذاشتیم كه فكر می كردیم یك قدم بزرگ در مسیر درست برداشتیم اما ناگهان مشكل دیگری از جای دیگری پدیدار می شود. به همین دلیل ما باید همكاری بسیار خوبی داشته باشیم و كار سخت و وفاداری همه ما شرط موفقیت در آینده است.
شفر خاطرنشان كرد: ما و باشگاه به خوبی یكدیگر را حمایت می كنیم و هر كس در هر شرایطی هر كمكی كه از دستش بر بیاید، انجام می دهد و این قطعا یك اتفاق بسیار خوب در شرایط سخت است. با هم به پیش می رویم و همین موضوع اولویت اصلی در باشگاه و تیم است. بازیكنان بسیار به یكدیگر نزدیك شدند، به خوبی یكدیگر را حمایت می كنند و با هم در قالب تیم جلو میروند اما برای بهتر شدن و پیشرفت بیشتر به زمان نیاز دارند.
ورزشی**م.ت**9129