۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۳۳
کد خبر: 83033050
T T
۰ نفر

دشمن درصدد تضعيف نظام و دولت در قالب جنگ اقتصادي است

۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۳۳
کد خبر: 83033050
دشمن درصدد تضعيف نظام و دولت در قالب جنگ اقتصادي است

مراغه - ايرنا - عضو خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه با اشاره به تاكيدات رهبري در زمينه لزوم حمايت مردم از مسئولان كشوري در برهه حساس كنوني گفت: دشمن درصدد تضعيف نظام و دولت از طريق اعمل فشارها در قالب جنگ اقتصادي است.

به گزارش ايرنا، آيت الله محمدتقي پورمحمدي در خطبه هاي نماز جمعه مراغه افزود: در اين شرايط خطير، نبايد پشت دولت را خالي كرد بلكه همه بايد دولت و مسئولان را حمايت كنند زيراكه تمامي هجمه ها و فشارها بر روي دولت قرار دارد.
وي ادامه داد: با توجه به شكست هاي دشمنان قسم خورده نظام اسلامي در عرصه نظامي، آنان به دنبال ضربه زدن به نظام و تضعيف آن با بهره گيري از ابزار تحريم ها و فشار اقتصادي هستند.
وي اضافه كرد: مسئولان نيز در وضعيت فعلي و با توجه به تحريم هاي بي سابقه عليه كشورمان، مديريت مناسب و رسيدگي و رفع مشكلات مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
خطيب جمعه مراغه گفت: دشمن مي خواهد با ايجاد گراني، تورم، مشكلات اقتصادي و معيشتي، حمايت مردم را از دولت و نظام اسلامي كم رنگ كرده يا سلب كند.
آيت الله پورمحمدي با اشاره به فرارسيدن عاشورا و تاسوعاي حسيني و ايام عزاداري حسيني افزود: فرهنگ عاشورا بايد سرمشقي براي تمايم ملت هاي آزاده جهان شود.
وي ادامه داد: سوگواري هاي حسيني نيز بايد عاري از بدعت ها، خرافه گريي و اغراق ها باشد و در شان اهل بيت عصمت و طهارت و امام حسين (ع) و ياران باوفاي آن حضرت برگزار شود.
وي همچنين با اشاره به روز شعر و ادب فارسي و زادروز استاد شهريار گفت: اين استاد بزرگ عرصه فرهنگ و هنر در زبان هاي فارسي و تركي اشعار بزرگ و تاثيرگذاري را سرود و نامگذاري زادروز وي به عنوان روز شعر و ادب فارسي، اقدامي شايسته است.
وي افزود: اشعار استاد شهريار همواره سرشار از احساسات پاك و انساني و در مدح اهل بيت (ع) از جمله حضرت علي (ع) و آل الله بوده است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعيت در 127 كيلومتري تبريز، مركز آذربايجان شرقي واقع است.
3077/7487