كاظم زوار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين تعداد تقاطع غيرهمسطح در 42 كيلومتر كمربند بيروني شهر اروميه به تدريج احداث و وارد حوزه ترافيكي مي شود.
وي اضافه كرد: براي احداث كمربندي دوم شهر اروميه 9 هزار ميليارد ريال اعتبار پيش بيني شده است كه بايد با استفاده از درآمدهاي شهري تامين شود.
وي بيان كرد: در حال حاضر فاز نخست كمربندي دوم شهر اروميه به طول هفت كيلومتر از ابتداي مسير جاده سرو تا جاده انهر در دست اجراست.
معاون زيربنايي و حمل و نقل شهري شهردار اروميه همچنين از مراحل پاياني احداث كمربند مياني اين شهر خبر داد و گفت: اين رينگ نيز با احداث 15 تقاطع غيرهمسطح در 23 كيلومتر طول، اجرايي شده است.
زوار ادامه داد: تنها تقاطع غيرهمسطح آذربايجان غربي در اين مسير باقيمانده كه فاز نخست آن نيز به بهره برداري رسيده و فاز بعدي آن با سرعت در حال احداث است.
وي افزود: در اجراي تقاطع غيرهمسطح آذربايجان، 48 فقره زمين با مساحت تقريبي 10 هزار مترمربع آزاد سازي صورت گرفته كه ميزان قابل توجهي است.
به گزارش ايرنا، كمربندي دوم اروميه با هدف كاهش ترافيك درون شهر و تسهيل در عبور و مرور ساخته مي شود؛ اين كمربندي مكمل كمربندي مياني شهر اروميه به شمار مي رود.
2093/3072
اروميه- ايرنا- معاون زيربنايي و حمل و نقل شهري شهردار اروميه گفت: 23 تقاطع غيرهمسطح در كمربندي دوم و بيروني اين شهر طرح ريزي شده كه همزمان با اين كمربندي ساخته مي شود.