۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۸:۰۵
کد خبر: 83034154
T T
۰ نفر
ايستگاه فرستنده ديجيتال در روستاهاي كاشمر بهره برداري شد

مشهد- ايرنا- ايستگاه فرستنده ديجيتال در پنج روستاي كاشمر و دفتر خبر صدا و سيما در اين شهر با هزينه 15ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومي صدا و سيماي مركز خراسان رضوي، مدير كل صدا و سيماي استان در اين مراسم گفت: با پيروزي انقلاب اسلامي دستاورد هاي مهمي در زمينه هاي علمي، هنري، ورزشي، پزشكي و بخشهاي مختلف به دست آورده ايم كه دشمنان با جنگ رسانه اي سعي در تخريب نظام و دستاوردهاي آن دارند.
محسن نصرپور افزود: در حالي كه 250 شبكه ماهواره اي فارسي زبان با هدف تخريب بنيانهاي ديني و اجتماعي ايجاد شده اند توجه به رفع مشكلات رسانه ملي و داخلي براي قدرتمند شدن و مقابله با اين هجمه دشمنان بسيار مهم است.
وي اظهار داشت: براي افتتاح ايستگاه فرستنده ديجيتال در پنج روستاي ايور، نامق، چلپو، اكبرآباد و ده ميان، شهرستان كاشمر 12 ميليارد ريال هزينه شده است.
وي گفت: ايستگاههاي فرستنده ديجيتال براي بيش از 97 درصد مردم شهرستان كاشمر مهيا شده و فقط در سه روستا باقي مانده كه به زودي زير پوشش قرار خواهند گرفت.
نصرپور با اشاره به افتتاح دفتر خبر صدا و سيما در كاشمر گفت: اين دفتر در زميني به مساحت 500 متر مربع با هزينه سه ميليارد ريال ساخته شده كه مجهز به بخشهاي تدوين، استوديو راديو، اتاق جلسات و تحريريه خبر مي باشد.
وي ابراز اميدواري كرد با افتتاح اين دفتر توليدات راديويي و تلويزيوني اين منطقه ارتقا يابد.
3027 / 6053