۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۲۹
کد خبر: 83036174
T T
۰ نفر
همت بلند 4766 جهادگر بسيجي شيعه و سني براي خدمت به محرومان

زاهدان - ايرنا - پايگاه خبري تحليلي عصر هامون روز دوشنبه/26 شهريور 97 مطلبي با عنوان «همت بلند 4766جهادگر بسيجي شيعه و سني براي خدمت به محرومان/ از اعزام 225 گروه جهادي تا شركت 700 كسبه در رزمايش اقتدار عاشورايي» منتشر كرده است.

در اين مطلب آمده است: همزمان با سراسر كشور در رزمايش اقتدار عاشورايي بسيج؛ سپاهيان محمد رسول الله(ص)، 225 گروه جهادي شيعه و سني در قالب چهار هزار و 766 جهادگر اقدام به ارائه خدمت بي منت در مناطق محروم مي كنند.
به گزارش عصرهامون، همزمان با آغاز 'رزمايش اقتدار عاشورايي بسيج؛ سپاهيان محمد رسول الله(ص)2' در سراسر كشور رايحه خوش خدمت رساني در مناطق محروم روستايي و حاشيه شهرها پيچيده شد.
در اين رزمايش بسيجيان جهادگر شيعه و سني اين خطه از كشور با همدلي و اتحاد، همچون جهادگران ساير استان ها براي خدمت به مردم كمر همت بسته به گونه اي كه چهار هزار 766جهادگر در قالب 225گروه در اردوهاي جهادي سه تا 10روزه به ارائه​ خدمات در مناطق محروم و حاشيه شهرها در اقصي نقاط استان مي پردازند.
اين جهادگران بسيجي پير و جوان، زن و مرد از دانش آموز گرفته تا دانش آموز با هدف محروميت زدايي و كمك به محرومين همه با همان لباس هاي خاكي جهادگران دوران جبهه ها، راه جهادي ديگر را در قالب گروه هاي جهادي پيش گرفته اند.
افرادي كه نه جوياي نام، كه جوياي روحيه اي جهادي اند تا با دست خالي اما همتي بلند در تعطيل ترين تعطيلات هم روانه منطقه اي كم برخوردار شوند و با ارائه خدماتي در عرصه هاي بهداشتي- درماني، اشتغالزايي، علمي و آموزشي، عمراني و غيره مرهمي بر دل دردمندان شوند.
اين اقدامات آتش به اختيار اما آنجا ارزش پيدا مي كند كه فعاليت ها در حوزه‌هايي همچون پزشكي، علمي و آموزشي، جهاد اقتصادي و كارآفريني، جهاد عمراني و سازندگي نه تنها با دريافت نكردن مزدي انجام مي شود كه گاها كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي جهادگران خود زمينه اي براي آباداني و ايجاد روزنه اي از اميد در دل افراد محروم مي شود.
با اين تفاسير اما اين روزها در قالب رزمايش بزرگ اقتدار عاشورايي بسيج، جهادگران در اين خطه از كشور 28 هزار و 596 نفر خدمت در عرصه هاي محروميت زدايي، خدمت رساني و مردم ياري، ارائه خدمات پزشكي و خدمت رساني اقشار در قالب طرح يك كاسب- يك دانش آموز، شيفت ايثار و ميز خدمت، ارائه مي كنند.
8006**3213