اقدامات نظارتي در مبارزه با متخلفان اقتصادي اطلاع رساني شود

بيرجند - ايرنا - معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبي گفت: اقداماتي كه از سوي دستگاه هاي نظارتي به ويژه تعزيرات حكومتي در زمينه مبارزه با متخلفان اقتصادي انجام مي شود، بايد به نحو مطلوب و مناسب براي مردم اطلاع رساني شود.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از روابط عمومي استانداري خراسان جنوبي مشيرالحق عابدي در نشست كميسيون تنظيم بازار استان، جلب اعتماد مردم را مهمترين اصل دانست و افزود: يكي از مهمترين مواردي كه موجب تقويت اعتماد عمومي خواهد شد، اطلاع رساني صحيح و به هنگام اقداماتي است كه در حوزه هاي نظارتي و برخورد با محتكران در حوزه هاي اقتصادي به انجام مي رسد.
وي با بيان اينكه مردم بايد از تمامي اقدامات مسئولان در حوزه هاي اقتصادي مطلع شوند گفت: حساسيتي كه امروز بين مسئولان و متوليان امر در برخورد با متخلفان و نيز تلاش براي ايجاد آرامش در بازار وجود دارد بايد از طريق رسانه ها بخصوص رسانه ملي به اطلاع مردم برسد.
معاون استاندار خراسان جنوبي با اشاره به اينكه جلسات كميسيون تنظيم بازار بايد كاربردي و اجرايي باشد تصريح كرد: در حال حاضر همكاري بسيار خوبي بين مسئولان دستگاه هاي تخصصي در حوزه اقتصادي و نيز دستگاه هاي اطلاعاتي و امنيتي بخصوص تعزيرات حكومتي وجود دارد كه بايد از اين ظرفيت براي تنظيم بازار و تامين كالاي اساسي مردم، بهره گرفت.
وي اظهار داشت: مسئولان ذيربط تلاش كنند تا سهميه استان در خصوص لاستيك موردنياز خودروهاي سنگين را جذب كنند.
عابدي به توزيع اقلام كالاي اساسي در مراكز توزيع در روزبازارهاي استان اشاره كرد و گفت: ممكن است برخي افراد از اين امر بي اطلاع باشند؛ از اين رو اداره كل صنعت، معدن و تجارت با همكاري دستگاه هاي ذيربط بايد علاوه بر اطلاع رساني مناسب اين مراكز، زمينه خريد مردم را در آنها فراهم كنند.
وي افزود: در حال حاضر ذخيره سازي لازم در انبارها صورت گرفته و مردم نبايد به هيچ وجه نگران تامين كالاي اساسي موردنياز خود باشند.
3028