۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۰
کد خبر: 83046316
T T
۰ نفر
پیكر شهید خردسال حمله تروریستی اهواز در اصفهان تشییع شد

اصفهان - ایرنا - پیكر مطهر « محمد طاها اقدامی » ؛ شهید خردسال حمله تروریستی اهواز روز پنجشنبه در اصفهان تشییع شد.

به گزارش ایرنا، پیكر شهید خردسال محمد طاها اقدامی بر روی دستان مردم شهید پرور شهر اصفهان از مقابل مقابل آسایشگاه جانبازان شهید مطهری به سمت میدان خواجوی اصفهان تشییع شد.
در این مراسم اقشار مردم ، جانبازان ، مسئولان دولتی ، قوای مسلح ، خانواده شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس حضور داشتند.
پیكر این شهید چهار ساله پس از تشییع در اصفهان برای تدفین به شهر میمه منتقل شد.
پدر این شهید در این مراسم با اشاره به نحوه شهادت فرزندش در حمله تروریستی اهواز، گفت: این كودك خردسال شب قبل از شهادت در مراسم عزاداری امام حسین (ع) شركت كرد و با زبان كودكی بارها عبارت 'لبیك یا حسین (ع)' را تكرار می كرد.
سعدالله اقدامی ادامه داد: در حمله تروریستها به صورت و پای دخترم هم تركش خورد كه یك سرباز جانش را نجات داد و همسرم نیز مورد اصابت قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.
اقدامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: همان‌طور كه آقا فرمودند این حركت بزدلانه‌ای است. چند تروریست آمدند داخل جمعیت و مردم را بی هدف به رگبار بستند.
وی با بیان اینكه محمد طاها فرزند همه مردم است، گفت: گروهك های تروریستی بدانند حرف اصلی را مردم این كشور كه همواره حامی نظام و رهبر و انقلاب بوده اند، می زنند و آنها از این حركت های بزدلانه راه به جایی نخواهند برد.
سعدالله اقدامی از كاركنان ارتش جمهوری اسلامی ایران اهل میمه در استان اصفهان است كه از سال 93 دراهواز ساكن است.
در این مراسم همچنین پیكر شهید محمد تقی كریمی از شهدای مدافع حرم نیز تشییع و در گلستان شهدای اصفهان به خاك سپرده شد.
محمد تقی كریمی از لشكر فاطمیون بود كه چهار سال پیش در سوریه به شهادت رسید و پیكرش بتازگی در مناطق عملیاتی سوریه پیدا شد.
/7134 / 6022