۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۳۵
کد خبر: 83050519
T T
۰ نفر
2 واحد توليد بتن غير استاندارد در كرمان پلمپ شد

كرمان - ايرنا - مديركل استاندارد استان كرمان گفت: 2 واحد توليدي بتن بي كيفيت و غير استاندارد در شهرستان كوهبنان پلمپ و بتن هاي توليد شده نيز تخريب شد.

علي بيگ زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، بر ادامه اجراي طرح نظارت واحدهاي توليدكننده بتن از سوي بازرسان اداره كل استاندارد استان كرمان تاكيد كرد.
وي با اشاره به اينكه نظارت و كنترل بر صحت عملكرد وسايل توزين و سنجش كه در داد و ستد عمومي مورد استفاده قرار مي گيرند، تصريح كرد: از ابتداي امسال تاكنون تعداد 438 مورد آزمون نازل هاي سوخت مايع ،69 مورد آزمون وسايل توزين سنگين(باسكول ها) و يكهزار و 453 مورد آزمون دوره اي ترازو هاي صنفي در سطح استان توسط آزمايشگاه هاي همكار انجام گرفته است.
مديركل استاندارد استان كرمان افزود: در صورتي كه نتيجه آزمون آنها مردود شده باشد، به مالكان وسايل اخطار لازم در خصوص رفع نقص و انجام آزمون مجدد داده مي شود و مالكاني كه در اين خصوص همكاري لازم را نداشته باشند به مراجع قضايي معرفي مي شوند.
**208 تاييديه ايمني آسانسور در كرمان صادر شد
وي در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: در راستاي نظارت بر ايمني و عملكرد آسانسورهاي برقي، از ابتداي سال تاكنون تعداد 208 تاييديه ايمني آسانسور در سطح استان صادر شده است.
بيگ زاده گفت: با توجه به اهميت ايمني و عملكرد آسانسورها و نيز به منظور جلوگيري از بروز حوادث و خطرات جاني در مواقع بهره برداري، علاوه بر بازرسي اوليه، بازرسي هاي ادواري ساليانه نيز براي تمامي آسانسورهاي برقي الزامي است.
وي افزود: مالكان و مديران ساختمان‌هاي داراي آسانسور موظف هستند براي اطمينان از ايمني آسانسورها با شركت هاي نصاب در ارتباط با سرويس و نگهداري مستمر آسانسورهاي خود همكاري داشته باشند كه در غير اين صورت مسئوليت مستقيم حوادث و سوانح احتمالي بر عهده خود آنان خواهد بود.
7420/ 5054