۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۸:۲۹
کد خبر: 83051247
T T
۰ نفر
12500 مددجوي كميته امداد دزفول در انتظار كمك نيكوكاران هستند

دزفول - ايرنا - رئيس كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان دزفول گفت: پنج هزار و 500 خانوار زيرپوشش كميته امداد با جمعيت 12 هزار و 500 نفر نيازمند مشاركت هاي مردمي نيكوكاران هستند.

به گزارش ايرنا مسعود رحيمي روز سه شنبه در جريان ديدار مسئول خبرگزاري جمهوري اسلامي(ايرنا) دفتر دزفول افزود: مردم دزفول همواره در امر خير و كمك به نيازمندان زبانزد بوده اند و صدقه در بين آنها نهادينه شده است.
وي با بيان اينكه از فقير تا غني مردم دزفول صدقه مي دهند، گفت: اعتماد مردم سرمايه اصلي كميته امداد است و اميد است مردم همچون گذشته به ياري نيازمندان بپردازند.
رئيس كميته امداد امام خميني(ره) دزفول اين شهرستان را در موضوع انفاق و صدقه از شهرستان هاي برتر استان خوزستان دانست و گفت: يكهزار و 500 خانوار در عيد قربان از نذورات مردمي در دزفول بهره مند شدند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود از موسسات خيريه به عنوان بازوي توانمند كميته امداد ياد كرد و اظهار داشت: مي توان با ساماندهي اين موسسات و استفاده بهينه‌ از كمك هاي مردمي، در ارائه خدمات از موازي كاري پرهيز كرد.
رحيمي كميته امداد امام خميني(ره) را پناهگاهي براي نيازمندان خواند و افزود: نيازهاي مالي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي مددجويان در حد توان توسط اين نهاد تامين مي شوند.
وي با تاكيد بر لزوم توسعه مشاركت هاي مردمي و توانمندسازي مددجويان تحت پوشش گفت: پارسال 470 خانوار از تسهيلات اشتغال كميته امداد دزفول بهره مند شدند.
رئيس كميته امداد امام خميني(ره) دزفول با اشاره به نقش رسانه ها در تنوير افكار عمومي اظهار داشت: رسانه ها مي توانند در كنار انعكاس خدمات دولت و دغدغه هاي مردم، نيكوكاران را به سمت كميته امداد سوق دهند.
وي افزود: خبرگزاري جمهوري اسلامي با فعاليت حرفه اي خود نقش مهمي در انعكاس خدمات كميته امداد امام خميني(ره) دزفول داشته است.
به گزارش ايرنا در اين نشست ضمن تاكيد بر لزوم همكاري و تعامل كميته امداد امام خميني(ره) و خبرگزاري جمهوري اسلامي دزفول در تهيه گزارش از نقاط محروم شهرستان درخصوص راه هاي نوين اطلاع رساني بحث و تبادل نظر شد.
7278/3022