۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵
کد خبر: 83051568
T T
۰ نفر
استاندار و امام جمعه درگذشت پدر 2 شهيد را تسليت گفتند

تبريز- ايرنا- استاندار و نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي در پيام هاي جداگانه اي درگذشت حاج حسين جباريان، پدر شهيدان رضا و رحيم جباريان را تسليت گفتند.

به گزارش سه شنبه ايرنا، متن پيام نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز به اين شرح است:
با نهايت تالم و تاثر خبر درگذشت مرحوم مغفور حاج حسين جبّاريان، نماد صبر و مقاومت و پدر شهداي والا مقام پاسدار شهيد رحيم جبّاريان و رضا جبّاريان را دريافت كردم.
پدري مهربان كه اُسوه‌هاي صبر استقامت در راه اعتقاد خود بود و براي رضايت حضرت حق از عزيزترين سرمايه هايش گذشت تا ارواح قدسي آن طائران ملكوت سبكبال و آرام راه رجعت به مقصود و معبود را با قطره‌ قطره‌ خونشان طي كنند و حافظ و پاسدار نظام و ميهن اسلامي مان باشند.
واكنون پس از سال‌ها فراق، روح بلند اين پدر بزرگوار به اعلي‌عليين پر كشيد و در جوار فرزندان شهيدش به آرامش رسيد.
اين ضايعه را به مردم غيرتمند و شهيد پرور آذربايجان ، خانواده‌هاي معزّز و معظم شهدا و ايثارگران به‌ويژه خانواده محترم جبّاريان صميمانه تسليت عرض مي‌كنم و از خداوند متعال براي آن پدر بزرگوار علّودرجات و رحمت واسعه الهي مسئلت دارم.
متن پيام استاندار آذربايجان شرقي نيز به اين شرح است:
درگذشت اندوه بار اسوه صبر و استقامت، مرحوم مغفور حاج حسين جباريان، پدر بزرگوار شهيدان والامقام رضا و رحيم جباريان، موجب تألم و تأثر فراوان گرديد.
اين پدرصبور و فداكار كه با قلبي سرشار از ايمان و پيروي از سيره ائمه اطهار (ع)، عزيزترين سرمايه‌هاي زندگي خود را تقديم عزت و سربلندي اسلام و ايران كرد، بعد از تحمل سال‌ها دوري و هجران دعوت حق را لبيك گفت و به فرزندان شهيدش پيوست.
اينجانب ضمن عرض تسليت اين مصيبت خدمت خانواده محترم آن مرحوم و مردم متدين و شهيدپرور استان، از درگاه خداوند متعال براي آن عزيز از دست رفته، رحمت واسعه الهي و براي عموم بازماندگان صبر و شكيبايي مسألت مي‌نمايم.
به گزارش ايرنا، شهيد رحيم جباريان متولد 1346 در تاريخ 2اسفند 65 در منطقه شلمچه و شهيد رضا جباريان متولد1343 در تاريخ 27دي 63در منطقه جزيره مجنون به درجه رفيع شهادت نائل شدند.
6120/518