۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۳۵
کد خبر: 83055076
T T
۰ نفر
نشست روساي سازمان هاي بهره وري آسيا در اندونزي برگزار شد

كوالالامپور- ايرنا - پنجاه و نهمين نشست روساي سازمانهاي ملي بهره وري كشورهاي عضو سازمان بهره وري آسيا (APO) براي پنج روز در شهر جوك جاكارتا با حضور ايران و نمايندگاني از 19 كشور قاره كهن برگزار شد.

به گزارش روز جمعه ايرنا ،نشست بهره وري آسيا موسوم به WSM از 9 تا امروز 13مهرماه به رياست 'كونجو مساحت' معاون آموزش و توسعه نيروي بهره وري وزارت منابع انساني اندونزي برپاست.
در اين اجلاس 5 روزه يك هيات ايراني شامل علي اكبراوليا رئيس سازمان بهره وري ايران به همراه سرافراز معاون اصلاح بذر سازمان نباتات شركت كردند.
در حاشيه اين اجلاس هيات ايراني با 'مساحت' معاون آموزش و توسعه نيروي بهره وري وزارت منابع انساني اندونزي به طور دوجانبه ديدار و در خصوص روابط و همكاري هاي دو كشور در زمينه بهره وري و توسعه نيروي انساني تبادل نظر كرد.
معاون توسعه بهره وري اندونزي در اين ديدار با تشريح ساختار و حوزه فعاليت اين مركز بهره وري و اولويت هاي حوزه بهره وري اين كشور جنوب شرق آسيا، بر تبادل تجربيات و ارتقا بهره وري و گسترش روابط و توسعه همكاري هاي مشترك ميان تهران و جاكارتا را خواستار شد.
به گفته وي، آموزش تكنيك ها و ترويج مفاهيم بهره وري در سطوح مختلف و توسعه انساني كارآمد در بخش اقتصادي از حوزه هاي مشترك فعاليت دو سازمان است.
نشست بهره وري آسيا(WSM ) يك نشست برنامه ريزي استراتژيك است كه نمايندگان كشورهاي عضو با شركت در آن درباره برنامه هاي ارائه شده از سوي دبيرخانه اين سازمان در حوزه هاي اقتصادي- اجتماعي و ابتكار هاي ارائه شده در مورد آنها به بحث و بررسي مي پردازند.
شركت كنندگان در اين نشست در بيانيه نهايي با توجه به سرعت تحولات جهاني بر به كارگيري از اقدام هاي فوري براي ارتقاي بهره وري در سطوح و زمينه هاي مختلف اقتصادي - اجتماعي كشورهاي عضو تاكيد كردند.
شبد**آساق**1599 **1010