۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۸:۴۹
کد خبر: 83055462
T T
۰ نفر

مهاباد مقام سوم ليگ ترامپولين كشور را كسب كرد

۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۸:۴۹
کد خبر: 83055462
مهاباد مقام سوم ليگ ترامپولين كشور را كسب كرد

مهاباد- ايرنا- رييس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تيم ترامپولين اين شهرستان توانست در رقابت هاي ليگ ترامپولين كشور مقام سوم تيمي را به دست آورد.

قرني مصطفي پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: رقابت هاي قهرماني ليگ ترامپولين كشور با حضور بيش از 400 ورزشكار از 16 استان در چهار رده سني مختلف طي 3 روز به ميزباني يزد برگزار شد.
وي ادامه داد: تيم ترامپولين مهاباد با 23 ورزشكار در اين رقابت ها شركت كرد كه توانست با مجموع 890.67 امتياز مقام سوم تيمي اين رقابت ها را كسب كند.
وي اضافه كرد: ميلاد اماني و علي سيسواري به ترتيب به عنوان مربي و سرپرست هدايت تيم ترامپولين مهاباد را برعهده داشتند.
رييس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تيم الف يزد با 1090.46 امتياز و تيم منتظران المهدي اردبيل با 894.52 در جايگاه هاي اول و دوم اين رقابت ها قرار گرفتند.
وي با بيان اينكه اين مسابقه ها حكم انتخابي تيم ترامپولين كشور براي شركت در رقابت هاي جهاني را داشت، افزود:نفرات تيم ملي با تشخيص كميته فني مسابقات از بين نفرات برتر تيم هاي اول تا سوم انتخاب مي شوند.
به گزارش ايرنا، ترامپولين يكي از رشته هاي ورزش ژيمناستيك است كه بر روي تشك فنري برگزار مي شود و ورزشكاران با انجام پرش و حركات نمايشي (پشتك و وارو) امتياز كسب مي كنند.
مسابقات اين رشته به صورت يك نفره و 2 نفره انجام مي شود و براي نخستين بار در سال 2000 به عنوان يكي از بخش هاي ورزش ژيمناستيك به بازي هاي المپيك سيدني استراليا راه يافت.
تيم ترامپولين مهاباد يكي از تيم هاي برتر اين رشته ورزشي در كشور است كه ورزشكاران آن هر ساله عناوين خوبي را در رقابت هاي كشوري به خود اختصاص مي دهند.
شهرستان 237 هزار نفري مهاباد داراي 9 هزار ورزشكار است كه در قالب 43 هيات، 70 باشگاه خصوصي و 20 باشگاه دولتي در حال فعاليت هستند.
9903/6185/2093