۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۸:۴۱
کد خبر: 83059363
T T
۰ نفر
بيش از 30 هزار قلم لوازم آرايشي قاچاق در اروميه كشف شد

اروميه- ايرنا- فرمانده انتظامي آذربايجان غربي گفت: 30 هزار و 155 قلم لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق توسط پليس آگاهي شهرستان اروميه كشف و ضبط شد.

سردار ناصر اصلاني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: پس از دريافت اطلاعاتي در خصوص انباشت لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق در اروميه، پيگيري موضوع در دستور كار ماموران دايره مبارزه با قاچاق كالا و ارز قرار گرفت.
وي اضافه كرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و نامحسوس، محل انباشت اين كالاها را شناسايي و پس از كسب مجوز قضايي اين محل را مورد بازرسي قرار دادند.
وي بيان كرد: در بازرسي از اين محل 30 هزار و 155 قلم لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق كشف شد كه كارشناسان، ارزش ريالي اين كالاها را يك ميليارد و 600 ميليون ريال برآورد كرده اند.
فرمانده انتظامي آذربايجان غربي ادامه داد: در اين راستا يك نفر متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شد.
به گزارش ايرنا به نقل از فرمانده انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه نيروي انتظامي اين استان در سال جاري است.
6009/2093