۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۸:۴۸
کد خبر: 83059373
T T
۰ نفر

پیكر شهید نیروی انتظامی در سراوان تشییع شد

۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۸:۴۸
کد خبر: 83059373
پیكر شهید نیروی انتظامی در سراوان تشییع شد

زاهدان - ایرنا - پیكر پاك شهید ستوان دوم مرتضی كارچانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیب و سوران امروز /سه شنبه/ بر دستان مردم ولایتمدار سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان تشییع شد.

به گزارش ایرنا مراسم تشییع پیكر مطهر این شهید والامقام از خیابان امام خمینی (ره) تا مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) سراوان با حضور مقامات نظامی و انتظامی، مدیران و كاركنان دستگاههای اجرایی و اقشار مختلف مردم شیعه سنی شهرستان سراوان برگزار شد.
پیكر این شهید بزرگوار برای خاكسپاری به زادگاهش اراك منتقل می شود.
به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان صبح روز گذشته ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سیب و سوران با انجام یك سری تحقیقات گسترده اطلاعاتی به خبری مبنی بر جابجایی محموله مواد افیونی با 2دستگاه خودرو وانت و پژو 405 از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان دست یافتند.
سردار محمد قنبری افزود: در این راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران با شناسایی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان ظهر دیروز سوداگران مرگ را در روستای سیب شناسایی و با آنان درگیر شدند.
وی تصریح كرد: در این درگیری مسلحانه كه 2 نفر از سوداگران مرگ به هلاكت رسیدند، ستوان دوم مرتضی كارچانی مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران مجروح و پس از انتقال به بیمارستان رازی شهر سراوان با وجود تلاش تیم های پزشكی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان كرد: در این عملیات مقادیری مواد مخدر، 2 قبضه سلاح به همراه خشاب و مهمات مربوطه از خودرو قاچاقچیان كشف شد.
به گزارش ایرنا سیب و سوران در فاصله 370 كیلومتری جنوب شرق زاهدان مركز استان سیستان و بلوچستان و در نزدیكی مرز پاكستان واقع شده است.
سراوان در 347 كیلومتری جنوب شرق زاهدان مركز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی كشور پاكستان واقع شده است.
3212**6081
۰ نفر