۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۰
کد خبر: 83061436
T T
۰ نفر
جديت مسوولان در نظارت بر بازار آذربايجان غربي بيشتر شود

اروميه- ايرنا- معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار آذربايجان غربي با اشاره به اينكه نظارت بر بازار بايد با جديت بيشتري انجام شود، گفت: مردم بايد با اعتماد درك كنند كه بازار تحت كنترل و نظارت است.

به گزارش ايرنا، رضا حسيني روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظيم بازار آذربايجان غربي با تاكيد بر تشديد نظارت و كنترل قيمت كالاها در بازار افزود: مسوولان توجه كنند كه بايد برخوردهاي قانوني با متخلفان انجام گيرد.
وي ادامه داد: دستگاه هاي اجرايي براي جبران هر نوع كمبود كالاهاي ضروري مورد نياز مردم در بازار، اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند تا كمبودي در بازار وجود نداشته باشد.
وي اضافه كرد: مردم در خصوص افزايش قيمت برخي كالاها در بازار و خرده فروشي ها انتقاد دارند و بايد سيستم نظارتي در اين رابطه با جديت بيشتري عمل كند.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار آذربايجان غربي ادامه داد: عملكرد دولتمردان بايد در بهبود وضعيت معيشتي مردم نمايان شود و در اين راستا مديران دستگاه هاي اجرايي بايد تمامي تلاش خود را به كار گيرند.
حسيني ادامه داد: امكانات حمل و نقلي لازم براي حمل و انتقال كالاهاي ضروري به استان فراهم شده و در اين خصوص مشكلي وجود ندارد.
به گزارش ايرنا ثبت موجودي انبارهاي استان در سامانه جامع انبارها براي رصد هوشمند و آنلاين پراكنش و انباشت كالا در انبارها و نظارت بيشتر بر فروشگاه هاي زنجيره اي و شركت هاي خدماتي پخش و توزيع كالا از مصوبات اين جلسه بود.
9918/2093