« اسماعيل خانجاني» روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: 774 تماس تلفني امسال با اين مركز گرفته شده كه اختلافات خانوادگي با 246 مورد در صدر تماس هاي اين مركز بوده است.
وي ادامه داد: درخواست مشاوره در زمينه هاي فرزند پروري، مشكلات فردي، كودك آزاري و همسر آزاري مهمترين موضوعات طرح شده در تماس با خط 123 است.
رئيس بهزيستي خمين با اشاره به اينكه فعاليت مركز اوژانس اجتماعي شامل خط تلفن 123، سيار اجتماعي، مداخله در بحران و كاهش طلاق است، اظهار داشت: مددكاري اجتماعي، روانشناسي ،خوابگاهي آموزشي و كمك هاي موردي از جمله خدمات اين مركز است.
خانجاني تصريح كرد: تماس گيرنده هايي كه نياز به مشاوره حضوري داشته باشند به مركز مشاوره اورژانس اجتماعي ارجاع داده مي شوند.
وي تاكيد كرد: 35 درصد پرونده هاي متقاضيان طلاق توافقي كه در نيمه نخست امسال به اورژانس اجتماعي اين شهرستان ارجاع شده به سازش انجاميد.
رئيس بهزيستي خمين افزود: براي 6 زن سرپرست خانواده در اورژانس اجتماعي در خمين پرونده دريافت تسهيلات اشتغال تشكيل شده و 9 زن سرپرست خانوار نيز سال گذشته با معرفي اين مركز تسهيلات اشتغالزايي دريافت كردند.
خانجاني ادامه داد: بيشترين مددجويان مركز اورژانس اجتماعي را خانواده هاي غيربومي و ساكنان مناطق حاشيه اي شهر تشكيل مي دهند.
هفت هزار نفر در شهرستان خمين زير پوشش خدمات بهزيستي قرار دارند.
7277/6013/
خمين - ايرنا - رئيس بهزيستي خمين گفت: اختلافات خانوادگي در صدر تماسهاي خط 123 و بيشترين مراجعات اورژانس اجتماعي اين شهرستان قرار دارد.