۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۲۵
کد خبر: 83071076
T T
۰ نفر
ترافيك در مسيرهاي منتهي به  مرزهاي شلمچه و چذابه روان است

آبادان - ايرنا - رئيس پليس راهور استان خوزستان ترافيك در مسيرهاي منتهي به مرزهاي شلمچه و چذبه را روان اعلام كرد و گفت: تمهيدات كنترلي از قبيل نصب دوربين ‌هاي كنترل سرعت نيز در مسيرهاي منتهي به شلمچه و چذابه تعبيه شده است.

به گزارش ايرنا سرهنگ منصور جمشيدي روز جمعه در جمع خبرنگاران در مرز شلمچه اظهار داشت: توصيه مي شود زائران خودروهاي خود را فقط در پاركينگ هاي مشخص شده در مرزهاي شلمچه و چذابه پارك كنند، زيرا حجم سنگين ترافيك و توقف خودروها را در روزهاي منتهي به اربعين پيش رو داريم.
وي افزود: تردد در هر 2 مرز شلمچه و چذابه روان است و كليه امكانات و تجهيزات براي خدمات رساني به زائران توسط راهور استان خوزستان مهيا است.
رئيس پليس راهور استان خوزستان گفت: تاكنون هيچگونه مشكل ترافيكي در مرزهاي شلمچه و چذابه ديده نشده و با تمهيدات ديده شده تردد در اين 2 مرز روان است.
سرهنگ جمشيدي تصريح كرد:در اين چند روز حوادث رانندگي منجر به فوت و مصدوميت در مسيرهاي منتهي به 2 گذرگاه مرزي شلمچه و چذابه نداشتيم و اميد است زائراني كه با خودروهاي شخصي به اين 2 مرز سفر مي كنند قوانين راهنمايي و رانندگي را رعايت كنند.
وي افزود: از امروز ماموران پليس راهور چند استان كشور نيز به منظور كنترل تردد و طرح ترافيك، جاده هاي منتهي به مرزهاي شلمچه و چذابه در استان خوزستان مستقر مي شوند.
رئيس پليس راهور استان خوزستان افزود: به هيچ عنوان اجازه تردد خودروهاي شخصي در مرزهاي شلمچه و چذابه داده نخواهد شد و زائران مي بايست خودروهاي خود را در پاركينگ هاي در نظر گرفته شده پارك كنند تا زمينه تردد روان زائران فراهم شود.
سرهنگ جمشيدي گفت: از ابتداي ورودي ‌هاي استان خوزستان تا مرزهاي شلمچه و چذابه به طور ويژه درنقاط حادثه ‌خيز، نيروهاي راهور مستقر شده و در راستاي جلوگيري از هرگونه تنش و نارضايتي به ماموران مستقر در نقاط مختلف استان توصيه شده كه با نهايت احترام با زائران حسيني رفتار كنند.
به گزارش ايرنا پايانه مسافري مرزي شلمچه با 40 گذرگاه كنترل گذرنامه ورود و خروج با ظرفيت روزانه 100 هزار نفر به مسافران خدمات رساني مي كند.
13 هزار خادم در450 موكب حسيني در مرز شلمچه در ايام اربعين حسيني از ميدان مقاومت خرمشهر تا پايانه مرزي گذرگاه شلمچه كار خدمات رساني به زائران اربعين حسيني را برعهده دارند.
مرزهاي شلمچه و چذابه 2 گذرگاه مرزي تردد زائران اربعين حسيني در استان خوزستان مي باشند.
گذرگاه مرزي شلمچه در 15 كيلومتري خرمشهر قرار دارد.
7104/6068