۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴
کد خبر: 83071873
T T
۰ نفر
همايش پياده روي در شهرهاي جوانرود و قصرشيرين برگزار شد

كرمانشاه - ايرنا - همايش پياده روي خانوادگي به مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش روز شنبه در شهرهاي جوانرود و قصرشيرين برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در همايش پياده روي جوانرود 700 نفر از بانوان اين شهرستان از اداره ورزش و جوانان تا بوستان شهداي دفاع مقدس راهپيمايي كردند.
اين همايش به منظور گسترش فرهنگ ورزش هاي همگاني و ارتقاء روحيه شادابي و سلامت و با همت اداره ورزش و جوانان ، شوراي شهر و شهرداري ، كميسيون امور بانوان فرمانداري و شبكه بهداشت و درمان برگزار شد.
در پايان اين همايش به قيد قرعه به 40 نفر از شركت كنندگان هديه كارت و وسايل ورزشي اهدا شد.
شهرستان جوانرود با بيش از 75 هزار نفر جمعيت در 86 كيلومتري شمال غرب كرمانشاه واقع شده است.

** قصرشيرين - همايش پياده روي خانوادگي همچنين با شركت شماري از شهروندان قصرشيريني برگزار شد.
شركت كنندگان در اين همايش پياده روي مسير سه كيلومتري بوستان شاهد تا بوستان بسيج را پياده طي كردند.
رئيس اداره ورزش و جوانان قصرشيرين در حاشيه برگزاري اين همايش در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، هدف از برگزاري اين همايش را ترويج فرهنگ سلامتي و نشاط ، ايجاد روحيه همدلي و تعامل ، گرايش به فعاليت هاي گروهي و ترويج فرهنگ ورزش هاي همگاني در بين افراد جامعه عنوان كرد.
سليم سيمايي افزود: اين همايش با همكاري هيات همگاني و دستگاه هاي اجرايي هلال احمر ، بنياد شهيد و امور ايثارگران ، ناحيه مقاومت سپاه و شوراي اسلامي شهر و فرمانداري انجام شده است كه در پايان به قيد قرعه به 50 تن از شركت كنندگان جوايزي اهدا شد.
وي اظهارداشت: توسعه ورزش همگاني از جمله اقدام هاي موثري است كه در اين شهرستان راه اندازي شد و هم اكنون اهتمام بر اين است تا فضاي مفرحي براي گرايش خانواده ها به ورزش پياده روي در سطح شهر ايجاد كنيم.
اين مقام مسئول ، شمار ورزشكاران سازمان يافته در قالب 23 هيات ورزشي در شهرستان مرزي قصرشيرين را 820 تن ذكر كرد و گفت: سرانه فضاي ورزشي براي هر ورزشكار نزديك به 2 متر است.
سيمايي ، مجموعه فضاهاي ورزشي اين شهرستان را شامل هشت سرسراي ورزشي سرپوشيده ، يك استخر روباز ، يك پيست دو و ميداني ، يك زمين چمن فوتبال و چند زمين چمن روستايي اعلام كرد.
شهرستان قصرشيرين با 27 هزار تن جمعيت در غرب كرمانشاه واقع شده است.
7079/3012/8066/7453