۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۹:۲۷
کد خبر: 83072869
T T
۰ نفر
246 قطعه عكس به دبيرخانه كنگره عكس عاشورايي قروه ارسال شد

سنندج - ايرنا - دبير بخش عكس كنگره آيين هاي عاشورايي قروه از ارسال 246 قطعه عكس به دبيرخانه خبر داد و گفت: 36 اثر برگزيده هم در قالب نمايشگاه هايي در سه شهرستان به نمايش در مي آيند.

مهدي سلطاني روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا يكي از بخش هاي كنگره سوگواره و آيين هاي عاشورايي قروه را بخش عكس اعلام كرد و اظهار داشت: اين كنگره هفته نخست آبان امسال برگزار مي شود.
وي با اشاره به اينكه شهرستان هاي سنندج، قروه و بيجار ميزبان برگزاري اين كنگره هستند، افزود: دبيرخانه بخش عكس اين كنگره به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بيجار واگذار شد.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بيجار با اشاره به اينكه آخرين مهلت ارسال آثار به دبيرخانه عكس اين كنگره 22 مهر ماه امسال بود، تاكيد كرد: در دو بخش عكس موبايلي و حرفه اي 246 قطعه عكس به دبيرخانه ارسال شده است.
وي يادآور شد: مسعود مراد سليمي، جمشيد فرج وند فردا و ناصر محمدي زنجاني داوري بخش عكس كنگره آيين هاي عاشورايي را بر عهده دارند.
سلطاني با بيان اينكه در اختتاميه از 6 اثر برگزيده موبايلي و حرفه اي تجليل خواهد شد، گفت: در شهرستان هاي قروه، سنندج و بيجار هم 36 اثر منتخب از سوي هيات داوران انتخاب و در قالب نمايشگاه هايي به نمايش در مي آيند.
يازدهمين كنگره سراسري شعر عاشورايي و نخستين همايش آيين هاي عاشورايي از اول تا سوم آبان ماه سال جاري در سه بخش شعر، عكس و آيين هاي عاشورايي در شهرستان هاي سنندج، قروه و بيجار برگزار مي شود.
7348/9102