۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۲۰:۵۵
کد خبر: 83073867
T T
۰ نفر
چشم به حضور و درخشش ورزشكاران قزويني در پاراالمپيك دوخته ايم

قزوين - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان قزوين گفت: پس از نتايج خوب ملي پوشان استان در مسابقات پاراآسيايي چشم به حضور آنان در پاراالمپيك و درخشش در اين رقابت ها دوخته ايم.

به گزارش ايرنا، عباس علايي مقدم يكشنبه شب در آيين تجليل از مدال آوران ملي پوش قزويني مسابقات پاراآسيايي 2018 جاكارتا افزود: ملي پوشان استان در مسابقات پاراآسيايي 2018 جاكارتا هم به لحاظ تعداد و نيز از حيث كسب مدال عملكرد درخشاني را نسبت به دوره هاي قبل از خود نشان دادند.
مديركل ورزش و جوانان قزوين گفت: در اين رقابت ها داراي هشت نماينده بوديم كه اين تعداد در دور قبلي مسابقات پاراآسيايي تنها 2 نفر بود.
علايي مقدم با اشاره به درنظرگرفتن جوايز 300، 200 و 150 ميليون ريالي براي مدال آورندگان اين مسابقات، گفت: در مجموع 2 ميليارد و 900 ميليون ريال جايزه براي مقام داران استان در اين رقابت ها اختصاص يافت كه در اين مراسم تقديم آنان شد.
وي در ادامه به برگزاري مسابقات ورزشي كارمندان دولت طي سال جاري در قالب جشنواره اشاره كرد و گفت: اين رقابت ها با حضور 1800 تن در 11 رشته مردان و زنان با مشاركت 57 دستگاه اجرايي برگزار شد.
اين مسئول يادآور شد: هدف از برگزاري اين مسابقات افزايش نشاط و حفظ تندرستي و ترويج ورزش در بين كارمندان بود.
در پايان اين مراسم از عليرضا قورچي بيگي، حسين فرزانه، محسن و سميرا جليلوند مدال آوران ملي پوش قزويني مسابقات پاراآسيايي و ديگر ورزشكاران، مربيان و داور اهل استان حاضر در اين رقابت ها تجليل شد.
3013