تشریح عملكرد انقلاب همراه با تحلیل كمی و كیفی باشد

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در كهگیلویه و بویراحمد گفت: تشریح عملكرد، خدمات و دستاوردهای 40 ساله انقلاب در تمامی حوزه ها از سوی دستگاه های اجرایی این استان همراه با تحلیل كمی و كیفی باشد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملك حسینی روز سه شنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی كهگیلویه و بویراحمد در یاسوج شعار 40 سالگی انقلاب را «افتخار به گذشته و امید به آینده» دانست و اظهار داشت: برنامه های مورد نظر برای برگزاری در این استان به مناسبت 40 سالگی انقلاب به طرز باشكوه و مطلوب برگزار شود.
وی خواستار رصد دقیق فعالیت دستگاه های اجرایی كهگیلویه و بویراحمد در مورد برگزاری برنامه های مربوط به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد.
آیت الله ملك حسینی افزود: شبهه ها و ابهامات ایجاد شده از سوی دشمنان در مورد خدمات و دستاوردهای 40 ساله انقلاب به نحو احسن پاسخ داده شود.
وی بر لزوم روشنگری و شفاف سازی هر چه بیشتر از سوی مدیران اجرایی كهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با شبهه افكنی های استكبار جهانی به ویژه آمریكا در مورد نظام و انقلاب تأكید كرد.
استاندار كهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 40 سالگی انقلاب بیانگر بلوغ، بالندگی و حركت پرشتاب آن به سوی تعالی، پیشرفت و اقتدار روزافزون است.
علی محمد احمدی اظهار داشت: برگزاری برنامه های مربوط به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در كهگیلویه و بویراحمد باید متفاوت از بزرگداشت های رایج در دیگر ایام سال باشد.
وی افزود: عظمت، خدمات و دستاوردهای انقلاب در 40 سالگی آن از سوی مدیران اجرایی كهگیلویه و بویراحمد بدون نگاه های سیاسی و جناحی ارائه شود.
استاندار كهگیلویه و بویراحمد بیان كرد: مخاطب شناسی و بالا بودن قدرت پاسخگویی مدیران اجرایی این استان به پرسش های مطرح شده از سوی قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان در مورد خدمات و دستاوردهای 40 ساله انقلاب مهم و ضروری است.
احمدی عنوان كرد: ساده زیستی، كار جهادی و خدمت صادقانه و خالصانه مسئولان اجرایی به مردم جزو بهترین روش ها برای بیان خدمات و دستاوردهای 40 ساله انقلاب است.
وی خواستار نوآوری در برگزاری برنامه های مربوط به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در كهگیلویه و بویراحمد شد و ابراز داشت: چنانچه بیان خدمات و دستاوردهای 40 ساله انقلاب از زبان مردم و با كمك ابزارهای مختلف هنری انجام شود اثربخش تر از اعلام آن از سوی مدیران اجرایی خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 23 كارگروه زیرمجموعه شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان است و باید تقویمی از نشست های این كارگروه ها تهیه و به طور مستمر ارائه شود.
حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: این كارگروه ها اقدام به برگزاری برنامه های تبیینی و تشریحی در مورد خدمات و دستاوردهای 40 ساله انقلاب تا قبل از ایام الله دهه فجر امسال كنند.
وی افزود: روزهای نزدیك به دهه فجر امسال نیز برنامه های تهییجی برای حضور گسترده قشرهای مختلف مردم كهگیلویه و بویراحمد در آیین های مربوط به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی این كارگروه ها برگزار شود.
حجت الاسلام خاضع بیان كرد: تولید محتوا در فضای مجازی و شبكه های اجتماعی در مورد 40 سالگی انقلاب و انعكاس رسانه ای عملكرد دستگاه های اجرایی استان در این زمینه مدنظر باشد.
7535/1662